شنبه, 14 مهر 1403 2024,October

خبر جدید فرزین؛ منتظر «رمز ریال» باشید!

30 خرداد 1403
خبر جدید فرزین؛ منتظر «رمز ریال» باشید!

محمدرضا فرزین رئیس بانک مرکزی خبر داد: «رمز ریال» یکشنبه افتتاح می شود.

به گزارش بانک اول محمدرضا فرزین رییس بانک مرکزی پس از جلسه هیات دولت گفت: «رمز ریال» پول بانک مرکزی است که دیگر به صورت اسکناس منتشر نمی شود بلکه به صورت الکترونیک منتشر خواهد شد. این طرح طرح بلندمدتی است که منافع بسیار بلندمدتی دارد.

فرزین افزود: مقررات جدید رمزارزها را اعلام خواهیم کرد. سندی در بانک مرکزی در حال نهایی شدن است.

اخبار مرتبط
کاربران اینستاگرام که حساب‌های خود را به «فدیورس» (وب اجتماعی باز) متصل کرده‌اند، اکنون می‌توانند ببینند چه کسانی از سایر سرورهای فدیورس، مثل Mastodon و Pixelfed، آنها را فالو و پست‌هایشان را لایک کرده‌اند. همچنین، کاربران از این پس به مدت ۱۵ دقیقه فرصت دارند تا پست‌های خود را در این شبکه اجتماعی ویرایش کنند.
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: این پروازهای باطل شده از صبح امروز دایر می‌شوند و مسافران می‌توانند از این پروازها مجددا استفاده کنند. مسافرانی که از این پرواز‌های باطل شده انصراف نداده‌اند در اولویت قرار دارند و بدون دریافت هزینه اضافه‌ای نسبت به بلیتی که خریداری کرده بودند باید اولین ظرفیت خالی برای آنها رزرو شود.
کمک‌هزینه تحصیلی دولت در ایران شامل گروه‌های مختلفی می‌شود که بر اساس شرایط خاص خود از این حمایت‌ها بهره‌مند می‌گردند.
گوشی‌های هوشمند منبع بزرگی از اطلاعات شخصی نظیر عکس‌ها، فیلم‌ها، حساب‌های بانکی و موارد دیگر هستند. وجود این همه اطلاعات ارزشمند در یک دستگاه، هکر‌ها را وسوسه می‌کند تا با هک کردن دستگاه‌های هوشمند کاربران٬ به این اطلاعات مهم دسترسی پیدا کرده و از آن ها برای رسیدن به اهداف شوم خود سوءاستفاده کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها