ﺳﻪشنبه, 1 آبان 1403 2024,October

6 شرط تغییر فیدلیتی پرایم به پرستیژ ویژه خردادماه

31 خرداد 1403
6 شرط تغییر فیدلیتی پرایم به پرستیژ ویژه خردادماه

بر اساس این بخشنامه متقاضیان تبدیل خودرو فیدلیتی پرایم به پرستیژ، می‌توانند از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 31 خرداد تا پایان روز یکشنبه 3 تیر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات بهمن موتور، نسبت به واریز مبلغ مابه‌التفاوت اقدام کنند.

به گزارش بانک اول، بهمن موتور با انتشار بخشنامه‌ای، شرایط تغییر خودرو فیدلیتی پرایم به فیدلیتی پرستیژ را برای خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد.

  • بهمن موتور اعلام کرده که ظرفیت این طرح محدود بوده و مختص متقاضیانی است که موعد تحویل خودرو آن‌ها اردیبهشت و مرداد ۱۴۰۳ است. این دسته از متقاضیان نباید تاکنون خودرویی دریافت کرده باشند.
  • گفتنی است که این طرح جایگزینی اختیاری بوده و متقاضیان نسخه پرایم هیچ اجباری در تبدیل خودرو خود ندارند.
  • قیمت فیدلیتی پرستیژ تیپ ۱ در این طرح یک میلیارد و ۶۲۲ میلیون تومان بوده و طی آن متقاضیان تبدیل فیدلیتی پرایم تیپ ۱ به پرستیژ تیپ ۱ باید مابه‌التفاوتی ۲۱۳ میلیون تومانی را بپردازند.
  • متقاضیان تبدیل فیدلیتی پرایم تیپ ۲ به فیدلیتی پرستیژ تیپ ۲ نیز با توجه به قیمت ۱ میلیارد و ۶۳۴ میلیون تومانی آن، باید مابه‌التفاوت ۲۲۱ میلیون تومانی را پرداخت کنند.
  • در این طرح جایگزینی، موعد تحویل، هفته سوم مرداد ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

جزئیات شرایط تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم به پرستیژ به شرح زیر است:

اخبار مرتبط
شرایط پیش فروش دو تیپ خودرو پیکاپ گرند موسو- خان از امروز سه شنبه 1 آبان ماه 1403 به مدت 10 روز آغاز شد. فروش جدیدترین پیکاپ داخلی از امروز سه شنبه یکم تا روز پنجشنبه دهم آبان به مدت۱۰ روز اجرا می‌شود. قیمت این محصول برای تیپ SIGNATURE مبلغ (3.190.000.000 میلیون تومان) و تیپ SAHARA مبلغ (2.690.000.000 میلیون تومان) در سه مرحله (پیش پرداخت، مرحله دوم طی چک ۶۰ روزه و مرحله سوم در زمان صدور دعوتنامه) برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.
سامانه خودرو‌های وارداتی از روز چهارشنبه دوم آبان، تا پایان روز دوشنبه هفت آبان آغوش خود را به روی متقاضیان باز می‌کند.
شرایط فروش فوری را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید. متقاضیان فروش فوری وانت آریسان۲ دوگانه سوز می‌توانند این خودرو را در رنگ های سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک و نقره­ای متالیک با مبلغ ۴.۲۰۹.۳۶۵.۰۰۰ ریال خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو حداکثر ۱۵ روز اعلام شده است.
بر این اساس، متقاضیان می‌توانند از روز چهارشنبه ٢ آبان ماه تا پایان روز دوشنبه ٧ آبان ماه با مراجعه به سامانه خودروهای وارداتی، پنج اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها