شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

نتیجه کل کنکور سراسری اعلام شد

31 خرداد 1403
نتیجه کل کنکور سراسری اعلام شد

نمره کل داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 و اسامی چند برابر ظرفیت مربوط به متقاضیان پذیرش دانشجو-معلم بر روی سایت سازمان ملی سنجش قرار گرفت.

به گزارش بانک اول به نقل از فارس، نمره‌کل متقاضیان نوبت اول آزمون سراسری و اسامی چند برابر ظرفیت مربوط به متقاضیان پذیرش دانشجو-معلم اعلام شد.

داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان ملی سنجش می‌توانند نمره خود را مشاهده کنند.

داوطلبان براساس نمره اعلامی باید در مرحله انتخاب رشته شرکت کنند و نتیجه نهایی نیمه مهرماه اعلام می‌شود.

پیش از این هم نتایج علمی شرکت‌کنندگان نوبت اول آزمون سراسری و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ اعلام شده بود.

اخبار مرتبط
بر اساس ضوابط مالی لایحه بودجه ۱۴۰۴ که از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور منتشر شده،‌ پیشنهاد افزایش حقوق کارمندان دولت برای سال آینده ۲۰ درصد پیش‌بینی شده است.
در ایران، برخی مشاغل به دلیل شرایط خاص یا نقش‌های اجتماعی و اقتصادی خود از پرداخت مالیات کارتخوان معاف هستند. این معافیت‌ها می‌تواند برای بسیاری از کسب‌وکارها تأثیرات مثبتی داشته باشد.
تقریباً در همه‌ی روش‌های مختلف استعلام قبض برق داشتن شناسه قبض برق یک ضرورت است. شما نمی‌توانید فقط با استفاده از کد ملی خود شناسه قبض را به‌دست آورید. اگر می‌خواهید شناسه قبض برق را با کد ملی به دست آورید، تنها راه شما این است که با در دست داشتن سند مالکیت یا اجاره ملک به‌صورت حضوری به یکی از شعبه‌های اداره برق بروید تا وضعیت مالکیت مقطعی یا دائمی خود را نسبت‌به ملک اثبات کنید.
سقف خرید روزانه از طریق دستگاه‌های کارتخوان اعلام شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها