ﺳﻪشنبه, 1 آبان 1403 2024,October

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۶ درصد رسید + جدول

31 خرداد 1403
نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۶ درصد رسید + جدول

بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۳۰ خرداد به ۲۳.۶۶ درصد رسید.

به گزارش بانک اول طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از ۲۳.۶۳ درصد به ۲۳.۶۶ درصد در هفته منتهی به چهارشنبه ۳۰ خرداد رسید.

نرخ بهره بین بانکی

باشگاه خبرنگاران
اخبار مرتبط
مهدی موحدی بکنظر سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با عنایت به مهلت قانونی ۳۰ روزه خریدار برای واکنش به صورتحساب‌های صادره در سامانه مؤدیان بابت صورت‌حساب‌های الکترونیکی دوره تابستان و با توجه به لزوم سادگی و تسهیل تکالیف مؤدیان و همچنین تجربه و بازخورد مثبت دریافتی از مؤدیان، سازمان امور مالیاتی کشور در نظر دارد تا مهلت ارسال (اصلاح، تکمیل و استرداد) اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش افزوده دوره تابستان ۱۴۰۳ را تمدید نماید.
بر اساس مطالعه‌ای که در دانشگاه میشیگان انجام شده، افرادی که حداقل ۲۵ دقیقه در روز روی حل معماهای چالش‌برانگیز کار می‌کنند، می توانند ضریب هوشی خود را تا ۴ واحد افزایش دهند. این معماها هر دو نیمکره مغز را فعال می‌کنند؛ نیمکره چپ که تفکر منطقی و تحلیلی را کنترل می‌کند و نیمکره راست که مسئول خلاقیت است. مغز مانند یک عضله است و هر چه بیشتر آن را با معماها تمرین دهید، در طول زمان تقویت خواهد شد.
«حسام قربانعلی» امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با ایرنا بیان‌داشت: در وهله نخست، اقدام عاجل، تسویه حساب و بازگشت و عودت بلیت بدون کسر جریمه از آژانس مربوطه یا محلی که بلیت را تهیه کرده اند باید انجام شود و نه از ایران ایر، زیرا بلیت از آژانس خریداری شده و بر این اساس استرداد مبلغ هم باید از طریق همان آژانس انجام شود.
وزارت اقتصاد شماره کارت بانکی مخصوص برای واریز خسارت های وارده به اموال دولتی (دیون دولتی) اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها