جمعه, 8 تیر 1403 2024,June

آغاز ثبت‌نام31 مدل خودروی وارداتی/ متقاضیان می‌توانند ۵ اولویت انتخاب کنند

03 تیر 1403
آغاز ثبت‌نام31 مدل خودروی وارداتی/ متقاضیان می‌توانند ۵ اولویت انتخاب کنند

مدیر سامانه یکپارچه خودروها از آغاز ثبت‌نام برای ۲۵ مدل خودروی وارداتی از امروز صرفاً برای متقاضیان مرحله‌ اول، خبر داده و گفت که متقاضیان دور اول ثبت‌نام‌ها که تاکنون خودرویی را در طرح‌های قبلی انتخاب نکرده‌اند فرصت دارند که تا چهارشنبه ششم تیر ماه حتما خودروی خود را انتخاب کنند.

به  گزارش بانک اول مهدی تقدسی در گفت‌وگو با ایسنا، از آغاز عرضه‌ 31 مدل خودروی وارداتی از ظهر امروز (یکشنبه سوم تیرماه) برای متقاضیان مرحله‌ اول که د v اسفند ماه سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام و نوبت‌دهی شده‌اند، خبر داد.

به گفته‌ مدیر سامانه یکپارچه خودروها در این مرحله از عرضه‌ خودروهای وارداتی برای متقاضیان، ۲۵ مدل خودرو عرضه شده که با توجه به گستردگی این طرح، تمامی افراد دارای نوبت که تاکنون طی طرح‌های عرضه اجرایی شده، هنوز خودرویی را انتخاب نکرده، حتما بایستی خودروی خود را انتخاب کنند.

تاکید شده است که با توجه به ۱۵ مرحله عرضه صورت گرفته و فراهم بودن امکان تخصیص خودرو و عدم اقدام برای تعیین خودرو توسط برخی از متقاضیان، با عنایت به تنوع سبد محصولات قابل عرضه، در صورت عدم اقدام در این مرحله و مرحله بعدی، اولویت اعلامی این افراد حذف و در مرحله جدید ثبت‌نام که برای عموم مردم فراهم می‌شود، می بایست مشابه سایر افراد و بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند و هیچگونه اعتراضی هم در این خصوص، پذیرفته نخواهد شد.

همانطور که اشاره شد، سامانه صرفاً جهت انتخاب خودروها از روز یکشنبه (سوم تیر ماه) تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه روز چهارشنبه (ششم تیر ماه) در دسترس است.

متقاضیان در این مرحله می توانند پنج انتخاب از سبد محصولات عرضه شده داشته باشند. در صورت تخصیص هر کدام از پنج انتخاب (براساس اولویت متقاضی و ظرفیت خودرو انتخابی)، قابلیت لغو سفارش و تغییر خودرو در مراحل بعدی وجود ندارد.

در این طرح عرضه، ۱۲ مدل خودرو دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و ۱۹ مدل خودرو دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

آغاز ثبت‌نام ۲۵ مدل خودروی وارداتی/ متقاضیان می‌توانند ۵ اولویت انتخاب کنند

آغاز ثبت‌نام ۲۵ مدل خودروی وارداتی/ متقاضیان می‌توانند ۵ اولویت انتخاب کنند

آغاز ثبت‌نام ۲۵ مدل خودروی وارداتی/ متقاضیان می‌توانند ۵ اولویت انتخاب کنند

گفتنی است پس از تخصیص خودروها، فراخوانی از سمت شرکت عرضه کننده، در صورت عدم واریز وجه، متقاضی از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی حذف می‌شود.

لازم به ذکر است هیچگونه ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نخواهد شد.

متقاضیانی که در عرضه‌ ۱۳ مدل خودروی وارداتی (۱۶ لغایت ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشارکت داشته و یکی از خودروهای برقی (EQM۵EV، EJ۷، ENS۱، GRE) را انتخاب کرده‌اند اما تمایل به تغییر خودروی خود دارند، صرفا در این دور عرضه، می‌توانند (در  عرضه‌های آینده به هیچ عنوان این امکان وجود ندارد)، خودروی برقی خود را لغو و یکی از خودروهای موجود در این عرضه را انتخاب کنند؛ در صورتی که متقاضی خودروی برقی خود را لغو و خودرویی را انتخاب نکند، از اولویت‌بندی سامانه حذف خواهد شد./ایسنا

اخبار مرتبط
برای دریافت گواهینامه «الف میم» و «الف ۱» متقاضیانی که بخواهند این ۲ نوع را دریافت کنند با حداقل ۱۶سال سن می‌توانند ثبت نام و در آزمون شرکت کنند که البته شرط آن طی کردن دوره‌های آموزش عملی و ارائه گواهی سلامت جسمی و روحی و روانی است و مختص موتور سیکلت‌های سبک است و همچنین در آئین نامه تفکیک شده که برای چه موتورسیکلت‌هایی، متقاضی می‌تواند از این ۲ نوع گواهینامه استفاده کند.
شرایط ذیل از ساعت 8 صبح روز شنبه بر روی سایت فروش اینترنتی این شرکت فعال خواهد شد. شرایط طرح فروش نقدی پیکاپ T9 تیر 1403: قیمت: 1.979.400.000 تومان رنگ: سفید - مشکی - قرمز - آبی - خاکستری موعد تحویل: 90 روز کاری
راحت‌ترین روش خرید لاستیک دولتی ثبت نام در سایت فروش آنلاین است. ثبت نام در سایت‌های فروش آنلاین هر روز در ساعات مشخصی انجام می‌شود (بهترین زمان ابتدای روز است). پس از خرید، بارگذاری مدارک و واریز وجه، لاستیک‌ها به آدرس اعلام شده ارسال می‌شود. همچنین برای تهیه لاستیک دولتی می‌توان به سایت جامع تجارت به نشانی kala.ntsw.ir مراجعه کرد.
مقایسه فیدلیتی پرایم و پرستیژ در کارخانه از تفاوت قیمت ۲۱۳ تا ۲۲۱ میلیونی حکایت دارد. الان که موعد تکمیل وجه متقاضیان محصولات بهمن‌موتور در سامانه یکپارچه فرا رسیده، خریداران فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (پنج نفره) باید حدود یک میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان کنار بگذارند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها