پنجشنبه, 14 تیر 1403 2024,July

معلمان بدون رتبه برای شرکت در رتبه‌بندی ثبت نام کنند

10 تیر 1403
معلمان بدون رتبه برای شرکت در رتبه‌بندی ثبت نام کنند

فرصت یک ماهه مشمولان بدون رتبه برای شرکت در رتبه‌بندی، ۲۰ تیر به پایان می‌رسد.

به گزارش بانک اول فرصت یک‌ماهه مشمولان  بدون رتبه برای شرکت در رتبه‌بندی روز ۲۰ تیر تمام می‌شود و طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، این فرصت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.


طبق اعلام قبلی وزارت آموزش و پرورش، مشمولانی که پس از ارزیابی نخست، حداقل امتیاز لازم  را برای احراز رتبه آموزشیار معلم، کسب نکرده‌اند از تاریخ اولین تایید هیات ممیزه پس از مدت حداقل یکسال و در شرط شاغل بودن می‌توانند با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد در یکی از رتبه‌ها قرار گیرند.
به همین منظور سامانه از ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ برای مشمولان بدون رتبه) باز و امکان بارگذاری مدارک فراهم شده است.


افراد می‌توانند از طریق پنجره my.medu.ir نسبت به ورود به سامانه اقدام و پس از ورود با مطالعه دقیق راهنمای بارگذاری مستندات، شرایط و ضوابط ، مدارک لازم را بارگذاری کنند.


افراد باید شخصا وارد سامانه شده و شرایط و ضوابط را به دقت مطالعه و از ارجاع بارگذاری مدارک به غیر از خودشان اجتناب کنند.
مدارک و مستنداتی که در بازه زمانی قبل از ۱ خرداد ۱۴۰۳ و بعد از اولین حکم استخدام باشد معتبر است و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
این وزارت‌خانه اعلام کرده است فرصت بارگذاری مدارک تا ۲۰ تیر ۱۴۰۳ است و این فرصت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.
امور اداری مناطق و نواحی از ۲۰ تیر  امسال، ۵ مولفه ضمن خدمت، ارزشیابی، مدرک تحصیلی، امتیاز تربیت معلم و سنوات تجرب را بررسی خواهند کرد.
 

اخبار مرتبط
ژاپن در تلاش برای مقابله با جعل اسکناس، در اولین مورد عرضه اسکناس‌های جدید به بازار طی دو دهه اخیر، از اسکناس‌های هولوگرام‌دار سه‌بعدی پرده‌برداری کرد که به گفته مقامات اقتصادی این کشور اولین نمونه در جهان است. هولوگرام‌هایی که در این اسکناس‌ها تعبیه شده است و دارای پرتره‌های سه فرد تاریخی مشهور ژاپن است، طوری طراحی شده که بسته به زاویه دید، پرتره فرد مذکور را به شکل متفاوتی نشان می‌دهد.
روابط عمومی سازمان غذا و دارو اسامی خمیر دندانهای غیر مجاز را اعلام کرد.
ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی علیه السلام از روز یکشنبه مصادف با اولین روز ماه محرم در سامانه سماح آغاز می شود. سازمان حج و زیارت اعلام کرد ثبت نام از متقاضیان زیارت اربعین حسینی(ع) همزمان با آغاز ماه محرم از روز یکشنبه مورخ 1403/04/17 ساعت 10:00 صبح در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir آغاز می گردد.
پیش فروش بلیت برای بازه زمانی ۱۶ تا ۳۱ تیر، در کلیه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۱ تیر و مسیرهای برگشت تا ۱ مرداد)، از ساعت ۱۳ روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه، از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها