ﺳﻪشنبه, 12 تیر 1403 2024,July

زمان شروع ثبت سفارشات جدید و سهمیه‌بندی برنج و حبوبات اعلام شد

10 تیر 1403
زمان شروع ثبت سفارشات جدید و سهمیه‌بندی برنج و حبوبات اعلام شد

وزارت جهاد کشاورزی در اطلاعیه‌ای زمان شروع ثبت سفارشات جدید و سهمیه‌بندی برنج و حبوبات را اعلام کرد.

به گزارش  بانک اول  معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند زمان زمان شروع ثبت سفارشات جدید برای برنج و حبوبات از ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

بنا بر این سهمیه بندی برنج در بازه تیر ماه و سهمیه بندی حبوبات در بازه فصل تابستان انجام می‌شود./ایسنا

اخبار مرتبط
رئیس سازمان مدارس غیردولتی، سقف و کف شهریه را اعلام کرد
کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۱۷ تیرماه تا چهارشنبه ۲۰ تیرماه در سامانه جامع آزمون سراسری (مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور) برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد. داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.
در صورت شارژ نشدن لپ تاپ علی رغم اتصال به برق، راه‌هایی وجود دارد که ممکن است مشکل را حل کند و ارزش امتحان کردن قبل از تسلیم شدن را دارد.
فرستادن تصویر کارت بانکی به جای شماره کارت برای کسی که قرار بود پول به حسابمان بریزد، از وقتی باب شد که دیگر حوصله نکردیم یک شماره ۱۶ رقمی را تایپ کنیم و به یاری پیام رسان‌ها و اینترنت، به راحتی با ارسال تصویر، خودمان را راحت می‌کردیم؛ غافل از اینکه برخی افراد از این موقعیت و تصویر سوءاستفاده کرده و حسابمان را خالی می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها