چهارشنبه, 13 تیر 1403 2024,July

صدور فوری شناسنامه المثنی پیش از برگزاری انتخابات+ جزییات

11 تیر 1403
صدور فوری شناسنامه المثنی پیش از برگزاری انتخابات+ جزییات

رئیس سازمان ثبت احوال از صدور شناسنامه المثنی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هفته جاری خبر داد.

به گزارش بانک اول هاشم کارگر؛ معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال با اشاره به اینکه ادارات ثبت احوال سراسر کشور در روز انتخابات از آغاز تا پایان ساعت رای‌گیری پاسخگوی مراجعین بوده‌اند، اظهار کرد: در این راستا 50 هزار خدمت هویتی به شهروندان ارائه شد که از این میزان، تعویض بیش از 13 هزار جلد شناسنامه مستعمل و المثنی و صدور شناسنامه جدید از جمله این خدمات بوده است.

کارگر افزود: در همین راستا پاسخگویی به 23 هزار استعلام شماره ملی و یا استعلام اطلاعات هویتی رأی‌دهندگان در شعب اخذ رای و تحویل بیش از یک هزار کارت هوشمند ملی به مراجعین از دیگر خدمات ارائه شده توسط ادارات ثبت احوال در سراسر کشور بوده است.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال گفت: ثبت احوال به عنوان عضو اصلی ستاد انتخابات کشور، با فراهم‌سازی زیرساخت خدمات الکترونیک، بستر برگزاری انتخابات و احراز هویت الکترونیک رای‌دهندگان را فراهم کرد، که این امر نقش موثری در تسریع و تسهیل برگزاری روند انتخابات داشته است.

وی اضافه کرد: ادارات ثبت احوال سراسر کشور در هفته های منتهی به انتخابات با افزایش ساعات کاری و همچنین سرعت بخشی در ارائه خدمات هویتی به مراجعین نسبت به صدور شناسنامه‌های تعویضی و المثنی مراجعین اقدام کرده‌اند تا خللی در حضور مردم صورت نگیرد.

کارگر خاطرنشان کرد: سازمان ثبت احوال کشور در روز انتخابات و در راستای پاسخگویی به مشکلات هویتی احتمالی در 3 سطح مختلف در ستاد سازمان، ادارات کل ثبت احوال استان‌ها و ادارات ثبت احوال سراسر کشور، پاسخگوی استعلامات ستاد انتخابات کشور و رفع مشکلات هویتی احتمالی مراجعین بوده‌اند.

اخبار مرتبط
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام‌کرد: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری نیمه دوم تیر از امروز (چهارشنبه، ۱۳تیر) آغاز می‌شود.
«بسمه تعالی به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی می رساند، اخذ رای در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری همچون مرحله اول آن، با ارائه کارت های ملی قدیمی امکان پذیر نمی باشد، لذا ضروری است واجدین شرایط اخذ رای در روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۴/۱۵ با همراه داشتن اصل کارت ملی هوشمند یا شناسنامه خود در انتخابات مذکور شرکت نمایند. ستاد انتخابات کشور»
کارشناسان FATF گزارش‌های رسمی کشورها را در مورد شفافیت مالی، قوانین مالیاتی و.. ملاک قرار داده و میزان ریسک سرمایه‌گذاری در یک کشور را اعلام می‌کنند. تنها سه کشور ایران، کره‌شمالی و میانمار در لیست سیاه قرار دارند.
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کرد: اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلام ایران و اعتقاد به ولایت فقیه، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن سوء پیشینه کیفری، حداقل سن ۱۸ و حداکثر ۳۰ سال، قد بالای ۱۶۵ سانتی متر و ... از جمله شرایط استخدام در این حوزه است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها