پنجشنبه, 14 تیر 1403 2024,July

شرایط پیش فروش میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ در ۳ تیپ مشخص شد +جدول فروش تیر

12 تیر 1403
شرایط پیش فروش میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ در ۳ تیپ مشخص شد +جدول فروش تیر

شرایط پیش فروش میتسوبیشی اوتلندر ویژه متقاضیان نخستین مرحله عرضه خودروی اوتلندر در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اعلام شد.

به گزارش بانک اول، آرین موتور از پیش فروش میتسوبیشی اوتلندر در سه تیپ با قیمت یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ویژه متقاضیان نخستین مرحله عرضه خودروی اوتلندر در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی خبر داد.

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ در سه تیپ مختلف L-LINE، M-LINE و H-LINE عرضه می‌شود. قیمت علی‌الحساب این خودرو در مبادی ورودی کشور برای تیپ L-LINE مبلغ ۱۸,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، برای تیپ M-LINE مبلغ ۱۸,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و برای تیپ H-LINE مبلغ ۱۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تعیین شده است. البته باید توجه داشت که قیمت نهایی در زمان صدور دعوتنامه تکمیل وجه مشخص و قطعی خواهد شد.

شرکت آرین موتور در بخشنامه پیش فروش میتسوبیشی اوتلندر آورده است:

به استحضار متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز این شرکت می‌رساند؛ پیرو نخستین مرحله عرضه خودرو اوتلندر در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی شرکت آرین موتور پویا، در نظر دارد تا نسبت به فراخوان متقاضیان حائز شرایط تعیین شده در سامانه مذکور اقدام کند.

بدین منظور از متقاضیان دعوت می‌شود نسبت به انجام فرآیند ثبت نام و واریز وجه خودروی اوتلندر با قیمت علی الحساب در مبادی ورودی کشور و با موعد تحویل ۹۰ روز از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۱ تیرماه تا پایان روز شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی آرین موتور به نشانی https://sales.arian-motor.com اقدام کنند.

شرایط فروش اوتلندر

https://www.persiankhodro.com/

این گزارش می افزاید: اوتلندر از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که قادر به تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور است. انتقال قدرت توسط یک گیربکس CVT هشت سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی دنده‌ها صورت می‌گیرد. به منظور بهبود عملکرد و کاهش مصرف سوخت، میتسوبیشی یک سیستم هیبریدی نیز بر روی این خودرو نصب کرده است.

در زمینه ایمنی، اوتلندر ۲۰۲۳ در نسخه فول ، مجهز به شش کیسه هوا، سیستم‌های کنترل پایداری الکترونیکی و کنترل کشش است. همچنین امکانات پیشرفته‌ای نظیر رادار هشدار برخورد از جلو، رادار هشدار انحراف از مسیر، سیستم کنترل سرعت در سرازیری و سربالایی، دوربین ۳۶۰ درجه پانوراما و دوربین دید عقب در این خودرو تعبیه شده است.

از نظر امکانات رفاهی، میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ دارای صندلی برقی راننده، آینه‌های جانبی برقی و تاشونده، سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، صفحه آمپر دیجیتال، حالت‌های مختلف رانندگی، ورود بدون کلید، کروز کنترل، سنسورهای پارک، گرمکن صندلی ردیف اول، درب صندوق عقب برقی و نمایشگر اطلاعات جلوی راننده (هدآپ دیسپلی در نسخه فول) است.

اخبار مرتبط
عملیات ثبت‌نام خودروها در سایت راساموتور انجام می‌شود، البته پیش از آن متقاضیان باید نسبت به انتخاب خودروهای سوزوکی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اقدام کرده باشند. شرایط فروش سوزوکی گرند ویتارا و مدل‌های دیگر، از نوع پیش‌فروش با موعد تحویل 90 روزه و قیمت علی‌الحساب است. بخشی از قیمت علی‌الحساب خودرو در زمان ثبت‌نام از متقاضیان دریافت می‌شود.
بهمن ماه سال 1402 بود که خبر اختصاص برخی خودروهای وارداتی با شرایط ویژه به جانبازان، رسانه‌ای شد و نخستین مرحله ثبت‌نام خودروهای وارداتی برای جانبازان، از تاریخ 04/11/1402 آغاز شد و در تاریخ 13/11/1402 نیز به پایان رسید. در این مرحله، ثبت‌نام خودروهای وارداتی جانبازان در سه گروه مختلف شامل گروه 50 تا 69 درصد، گروه 70 درصد معمولی و همچنین گروه 70 درصد ویژه امکان‌پذیر بود.
سازمان توسعه تجارت، از اجرای طرح عرضه‌ خودروهای وارداتی در هفته‌ آینده که آخرین عرضه‌ خودروهای وارداتی برای متقاضیان مرحله اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ١۴٠١) خواهد بود، خبر داد و اعلام کرد: چنانچه متقاضیان مرحله اول، در این عرضه، بازهم خودرویی انتخاب نکنند، اولویت آن‌ها حذف خواهد شد و برای ثبت‌نام بایستی از ابتدا در طرح‌های بعدی اقدام کنند.
طرح جدید فروش اقساطی 4 محصول شرکت کرمان موتور ویژه تیرماه 1403 از روز شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها