شنبه, 16 تیر 1403 2024,July

مسافران برای خرید بلیت حضوری به آژانس‌های معتبر مراجعه کنند

13 تیر 1403
مسافران برای خرید بلیت حضوری به آژانس‌های معتبر مراجعه کنند

سخنگوی شرکت راه آهن گفت: پیش فروش حضوری بلیت قطار برای نیمه دوم تیرماه آغاز شد و مسافران می‌توانند اقدام به خرید بلیت حضوری از آژانس‌های مسافرتی کنند.

به گزارش بانک اول جلال مختاری سخنگوی شرکت راه آهن با بیان اینکه پیش فروش بلیت قطار برای بازه نیمه دوم تیرماه از  امروز  آغاز شد، گفت: از ساعت ۱۳ امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ماه به صورت اینترنتی آغاز شد و از ساعت ۱۵ به صورت حضوری  پیش فروش این بلیت ها انجام می شود.

وی افزود: پیش فروش بلیت برای بازه زمانی ۱۶ تا ۳۱ تیر، در کلیه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۱ تیر و مسیرهای برگشت تا ۱ مرداد)، از ساعت ۱۳ روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه، از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز شد.

او بیان کرد: پیش فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی، از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه ۱۳ تیر از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی‌مانده انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www,rai.ir مراجعه کنند./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
اولین قدم در خرید خانه با حداقل سرمایه، شناسایی مناطق مناسب با قیمت‌های مناسب است. در تهران، مناطق مختلف از نظر قیمتی بسیار متفاوت هستند. برای خرید خانه با سرمایه کم، باید به دنبال مناطق حاشیه‌ای یا در حال توسعه باشید که هنوز قیمت‌های پایین‌تری دارند. مناطقی مانند بخش‌های جنوبی تهران یا برخی از محله‌های جدید در حاشیه شهر ممکن است گزینه‌های مناسبی باشند.
در صورت مفقود شدن مجدد کارت المثنی، باز هم می‌توان درخواست صدور مجدد المثنی داد. مدارک لازم و درخواست صدور برای بار دوم، تفاوتی با درخواست صدور برای بار اول ندارد.
سردار کمالی گفت: در مرحله اول مقرر شد دستگاه‌های اصلی متولی آموزش مهارتی کشور در قالب سرویس به سامانه متصل گردند و با پای کار آمدن سایر متولیان آموزش مورد تأیید در دستورالعمل و مهیا کردن بستر ارتباطی لازم، به تدریج به تعداد این دستگاه‌ها اضافه می‌شود.
کن سگال، مدیر خلاق سابق شرکت تبلیغاتی CHIAT که به مدت طولانی با اپل کار می‌کرد، می‌گوید زمانی که چیزی پیچیده به‌نظر می‌رسید استیو به آن چوب سادگی می‌زد. استعاره چوب سادگی در فرهنگ اپل جای گرفته است. جابز به تمرکز بر چند محصول کلیدی و انجام عالی آنها اعتقاد داشت. او به دنبال حذف فعالیت‌های غیرضروری برای هدایت انرژی و منابع به تأثیرگذارترین بخش‌ها بود. اگر این کار برای جابز خوب بوده است، پس می‌تواند برای شما هم خوب باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها