یکشنبه, 17 تیر 1403 2024,July

شاهین پلاس اتوماتیک شرکت سایپا معرفی شد

14 تیر 1403
شاهین پلاس اتوماتیک شرکت سایپا معرفی شد
طبق برنامه ریزی سایپا، خودرو جدید شاهین پلاس اتومات، که موتور و گیربکس کاملا متفاوتی نسبت به شاهین CVT دارد، در تیرماه امسال وارد ...

به گزارش بانک اول طبق برنامه ریزی سایپا، خودرو جدید شاهین پلاس اتومات، که موتور و گیربکس کاملا متفاوتی نسبت به شاهین CVT دارد، در تیرماه امسال وارد مرحله تجاری‌سازی می‌شود و در نیمه دوم سال نیز وارد بازار کشورمان می‌شود.

براساس آخرین اطلاعات موجود، شاهین پلاس، به موتور 1.6 لیتری 16 سوپاپ ME16 مجهز است و 115 اسب بخار قدرت را با گشتاور 150 نیوتن متر، به گیربکس شش دنده اتوماتیک AT ساخت کمپانی DAE  می‌رساند. به گفته مدیر عامل سایپا، شاهین پلاس در بخش داشبورد، رودری‌ها و امکانات رفاهی و ایمنی، تغییراتی داشته و از امکانات بالاتری نیز بهره می‌برد.

شاهین پلاس اتوماتیک شرکت سایپا

شاهین پلاس اتوماتیک شرکت سایپا


اخبار مرتبط
هاوال H6 یکی از خودروهای جذاب و جدید وارداتی بازار ایران است که در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 رونمایی شد. این خودرو به واسطه ابعاد مناسب، پیشرانه هیبریدی و البته ظاهر معقول، می‌تواند به راحتی در بازار ایران موفق شود. اکنون گروه بهمن نخستین شرایط فروش هاوال H6 را اعلام کرده است. این خودرو با قیمتی کمتر از دو میلیارد تومان به متقاضیان عرضه شده است. مشتریان درصورت انتخاب این خودرو، می‌توانند آن را در آبان 1403 تحویل بگیرند.
جانبازان برای ثبت سفارش لازم است مجوزهایی را دریافت کنند. مهم ترین مجوز خدمات پس از فروش و مجوز شناسه کالاست. این مجوزها تنها برای افرادی است که خودشان می خواهند واردات خودرو انجام دهند نه شرکت های واردکننده چون شرکت های واردکننده همه این کارها را خود برای جانبازان انجام می دهند.
شرکت کرمان موتور یک شرکت خودروسازی و واردکننده ایرانی است که در اسفندماه ۱۳۷۳ به عنوان اولین و بزرگ‌ترین زیرمجموعه گروه صنایع خودروسازی کرمان (کرمان خودرو) برای واردات و ساخت مدل‌های مختلف خودروهای دوو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید شهر بم در استان کرمان تأسیس شد و فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد.
بر اساس این گزارش، مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح شنبه 16 تیر و میزان پیش دریافت خرید 10 درصد تعیین شده است. کارگزاران امکان مسدود سازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت 8:30 سه شنبه خواهند داشت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها