یکشنبه, 15 مهر 1403 2024,October

آیا پلاک های فعال اجازه ثبت نام خواهند داشت؟

18 تیر 1403
آیا پلاک های فعال اجازه ثبت نام خواهند داشت؟

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام جدید در سامانه خودروهای وارداتی از فردا (سه شنبه) نوزدهم تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش بانک اول مهدی ضیغمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز دور جدید ثبت نام در سامانه خودروهای وارداتی از فردا خبر داد و گفت: متقاضیان جدید می توانند از روز سه شنبه نوزدهم تیرماه با وکالتی کردن حساب خود، در این سامانه ثبت نام کنند.

وی افزود: در این مرحله، پلاک های فعال اجازه ثبت نام نخواهند داشت و البته شروطی برای ثبت نام آن دسته از دارندگان پلاک فعال بالای ۵ سال لحاظ خواهد شد.

ضیغمی پیش از این اعلام کرده بود که متقاضیان جدید باید در نظر داشته باشند که در صورت ایجاد حساب وکالتی و ثبت نام در سامانه خودروهای وارداتی، امتیازی از جنس اولویت مدت دار به این افراد تعلق نمی گیرد و از این پس برای هر دوره از سامانه وارداتی ها، امکان ثبت نام مشتری جدید وجود دارد.

وی اظهار داشت: بدیهی است اگر مشتری به خاطر حجم تقاضا، امکان خرید قطعی خودرویی خاص را نداشته باشد، باید برای دوره های بعدی سامانه دوباره فرآیند ثبت نام را طی کند.

اخبار مرتبط
تصادف کرده‌اید و اعصاب‌تان به هم ریخته و نگران جبران خسارت هستید، اگر مقصر حادثه هستید و بیمه نامه دارید، این خسارت بر عهده شرکت بیمه خواهد بود اما شاید طرف زیان‌دیده علاوه بر جبران خسارت تعمیر خودرو، خواهان دریافت خسارت افت ارزش خودروی تصادفی‌اش هم باشد.
متقاضیان خرید خودرو دیگنیتی پرایم از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 16 مهرماه جاری تا ساعت 24 روز سه شنبه 24 مهرماه فرصت دارند تا نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام و واریز وجه خودرو دیگنیتی از طریق درگاه ایرانی کار به آدرس http://bahman.iranecar.com اقدام کنند.
براساس قانون، موتورسیکلت‌هایی با سن ۱۰ سال و بیشتر در دسته موتورهای فرسوده قرار می‌گیرند و پلاک ملی به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد. این موتورها باید به مراکز اسقاط معرفی شوند. با این حال، تعویض پلاک برای برخی موتورها بالای ۱۰ سال ممکن است: موتورسیکلت‌های برقی: با توجه به کمترین آلایندگی، این موتورها می‌توانند تا ۱۵ سال پلاک جدید دریافت کنند.
شرکت ایران خودرو در نظر دارد فروش خودرو وانت آریسان را با شرایط ویژه اقساطی از فردا دوشنبه 16 مهرماه 1403 از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت به آدرس https://esale.ikco.ir آغاز نماید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها