یکشنبه, 15 مهر 1403 2024,October

عرضه امپاور BD300 و فورس 12 تن در بورس کالا

18 تیر 1403
 عرضه امپاور BD300 و فورس 12 تن در بورس کالا
شرکت بهمن دیزل انواع کامیون فورس 12 تن کابین خوابدار، کامیون امپاور BD300 باری و کمپرسی را در بورس کالا عرضه می‌کند.

به گزارش بانک اول شرکت بهمن دیزل انواع کامیون فورس 12 تن کابین خوابدار، کامیون امپاور BD300 باری و کمپرسی را در بورس کالا عرضه می‌کند. 

 این طرح فروش از ساعت ۹ صبح چهارشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ تا پایان همان روز برگزار می‌شود.

خریداران محصول خود را ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ تحویل خواهند گرفت.

عرضه امپاور BD300 و فورس 12 تن در بورس کالا


اخبار مرتبط
سردار احمدرضا رادان درباره پلاک سوم گفت: ما به دنبال فناوری‌های نوین از جمله «پلاک سوم» هستیم که این مسئله، می‌تواند به هوشمندسازی بیشتر پلیس در کشور کمک کند. در این روش، یک چیپ الکترونیکی حاوی اطلاعات خودرو به‌عنوان پلاک سوم روی خودرو‌ها نصب می‌شود
تصادف کرده‌اید و اعصاب‌تان به هم ریخته و نگران جبران خسارت هستید، اگر مقصر حادثه هستید و بیمه نامه دارید، این خسارت بر عهده شرکت بیمه خواهد بود اما شاید طرف زیان‌دیده علاوه بر جبران خسارت تعمیر خودرو، خواهان دریافت خسارت افت ارزش خودروی تصادفی‌اش هم باشد.
متقاضیان خرید خودرو دیگنیتی پرایم از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 16 مهرماه جاری تا ساعت 24 روز سه شنبه 24 مهرماه فرصت دارند تا نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام و واریز وجه خودرو دیگنیتی از طریق درگاه ایرانی کار به آدرس http://bahman.iranecar.com اقدام کنند.
براساس قانون، موتورسیکلت‌هایی با سن ۱۰ سال و بیشتر در دسته موتورهای فرسوده قرار می‌گیرند و پلاک ملی به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد. این موتورها باید به مراکز اسقاط معرفی شوند. با این حال، تعویض پلاک برای برخی موتورها بالای ۱۰ سال ممکن است: موتورسیکلت‌های برقی: با توجه به کمترین آلایندگی، این موتورها می‌توانند تا ۱۵ سال پلاک جدید دریافت کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها