یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

زمان اعلام نتایج ثبت نام خودروهای وارداتی اعلام شد

25 تیر 1403
زمان اعلام نتایج ثبت نام خودروهای وارداتی اعلام شد

زمان اعلام نتایج ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد .

به گزارش بانک اول سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با ثبت ۱۳۰ هزار متقاضی خودرو خارجی روز گذشته بسته شد. تا پایان هفته جاری قرعه کشی برای تخصیص خودرو‌های وارداتی انجام خواهد شد و نتایج در روز شنبه اعلام می شود.

اسفند ۱۴۰۱ در اولین طرح فروش خودروهای وارداتی ۱۰۰ هزار متقاضی با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در بانک ها اقدام به ثبت نام کردند که شرایط ۳۳ هزار نفر احراز شد.

از مهرماه ۱۴۰۲ نیز فراخوان ثبت نام خودرو جهت تعیین تکلیف برندگان سامانه آغاز و از اواخر پاییز ۱۴۰۲ نیز فرآیند تحویل دادن خودروهای این مرحله، بتدریج شروع شد.

حالا در تیرماه ۱۴۰۳ هنوز ۵ هزار متقاضی که در اسفند ۱۴۰۱ اقدام به ثبت نام کردند در صف انتظار تخصیص خودرو هستند.

بدین ترتیب در شرایطی، دو ماه پیش ۱۴۰ هزار متقاضی نیز برای خودروهای وارداتی برقی ثبت نام کردند که حالا ۱۳۰ هزار نفر دیگر به صف متقاضیان محصولات خارجی اضافه شدند.

دولت سیزدهم اگر چه از سال ۱۴۰۱ همراه با لغو توقف واردات خودرو به ثبت نام متقاضیان خودرو خارجی پرداخت با این حال با گذشت ۱۴ ماه ، کمتر از ۲۵ هزار خودرو تحویل داده با این حال بیش از صد هزار تعهد عرضه خودرو خارجی برای دولت چهاردهم به ارث گذاشته است./ایلنا

اخبار مرتبط
در این طرح، 30 هزار دستگاه خودرو به صورت فروش فوق‌العاده عرضه شده است که به ازای هر محصول، به طور میانگین 75 نفر در صف هستند. همچنین، متقاضیان پیش‌فروش به ازای هر دستگاه حدود 8 نفر هستند.
نحوه ثبت‌نام از طریق شبکه نمایندگی‌ها و به صورت ثبت‌نام دستی و بر اساس پیش فاکتورهای صادره از سوی شرکت خواهد بود. ضمن اینکه چک‌های دریافتی از مشتریان صیادی بوده و در زمان ثبت‌نام اخذ می‌شود.
نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ منتشر خواهد شد.
متقاضیان می توانند از فردا یکشنبه 18 شهریور لغایت روز شنبه 31 شهریور ماه با مراجعه به سایت فروش این شرکت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها