یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

خودروهای وارداتی آینده پارس خودرو کدامند؟

25 تیر 1403
خودروهای وارداتی آینده پارس خودرو کدامند؟

شرکت پارس خودرو به تازگی از برنامه‌ریزی‌های آینده خود در حوزه واردات پرده برداشته است. این شرکت قرار است حدود ۵۰۰۰ دستگاه رووی ERX5 و ۳۵۰۰ دستگاه نیسان سیلفی را تا پایان سال جاری وارد کشور کند.

به گزارش بانک اول بر اساس اطلاعات به دست آمده، پارس خودرو هم‌اکنون در حال انجام اقدامات لازم برای اخذ تأییدیه‌های فنی است. اگر همه‌چیز مطابق برنامه‌ها پیش رود و تخصیص ارز به‌موقع توسط مراجع ذی‌ربط صورت گیرد، تا پایان سال ۱۴۰۳ شاهد ورود و احتمالا عرضه نیسان سیلفی و رووی ERX5 توسط پارس خودرو خواهیم بود.

نیسان سیلفی

مشخصات نیسان سیلفی

جدیدترین مدل نیسان سیلفی با موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس CVT روانه بازار جهانی شده است. این خودرو با ۱۳۵ اسب بخار قدرت و ۱۵۹ نیوتن متر گشتاور موتور حرکت می‌کند و یک ماشین تک‌دیفرانسیل (FWD) است. سیلفی ۲۰۲۳ شامل امکانات متنوعی می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به مواردی همچون ABS، EBD، ESP، TPMS، رینگ‌های آلیاژ آلومینیومی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، ایربگ جلو و جانبی، دوربین عقب، فرمان برقی، ورود کی‌لس، استارت دکمه‌ای، قفل مرکزی و سانروف اشاره کرد. ظاهرا ارزش ورودی نیسان سیلفی ۱۷ هزار دلار است.

رووی eRX5

مشخصات رووی eRX5

رووی ERX5 محصول سال ۲۰۱۹ بوده و یک کراس اوور جمع و جور با ظاهری مقبول و موردپسند است. این ماشین هیبریدی قوای محرکه خودرو را از پیشرانه هیبریدی شامل موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی کوچک دریافت می‌کند که جمعا ۱۶۲ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. گیربکس اتوماتیک با انتقال نیروی موتور به سمت چرخ‌های جلو، شتاب صفر تا صد ۸.۲ ثانیه‌ای، حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت، تعلیق مک فرسون در بخش جلو و تعلیق مولتی لینک در بخش عقب، از دیگر مشخصات رووی eRX5 به حساب می‌آید. رووی eRX5 با امکانات متنوعی روانه عرضه شده و به عنوان یک محصول هیبریدی جایگاه خاصی در بازار ایران خواهد داشت./خودروبانک

اخبار مرتبط
در این طرح، 30 هزار دستگاه خودرو به صورت فروش فوق‌العاده عرضه شده است که به ازای هر محصول، به طور میانگین 75 نفر در صف هستند. همچنین، متقاضیان پیش‌فروش به ازای هر دستگاه حدود 8 نفر هستند.
نحوه ثبت‌نام از طریق شبکه نمایندگی‌ها و به صورت ثبت‌نام دستی و بر اساس پیش فاکتورهای صادره از سوی شرکت خواهد بود. ضمن اینکه چک‌های دریافتی از مشتریان صیادی بوده و در زمان ثبت‌نام اخذ می‌شود.
نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ منتشر خواهد شد.
متقاضیان می توانند از فردا یکشنبه 18 شهریور لغایت روز شنبه 31 شهریور ماه با مراجعه به سایت فروش این شرکت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها