پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

چگونه می‌توانیم گذرنامه اربعین را آنلاین دریافت کنیم؟

07 مرداد 1403
چگونه می‌توانیم گذرنامه اربعین را آنلاین دریافت کنیم؟

متقاضیان برای دریافت گذرنامه زیارتی می‌توانند درخواست خود را به شکل آنلاین ثبت کنند. بر اساس تمهیدات اتخاذ شده، زائران کربلای معلی در ایام اربعین حسینی می‌توانند به صورت آنلاین، درخواست گذرنامه زیارتی خود را ثبت کند.

به گزارش بانک اول متقاضیان برای دریافت گذرنامه زیارتی از طریق مراحل زیر اقدام کنند.

. ثبت نام برای دریافت گذرنامه زیارتی به دو روش امکان پذیر است: روش اول، ثبت نام در سامانه سخا و روش دوم استفاده از نرم افزار موبایلی پلیس من است.

برای ثبت نام از طریق درگاه اینترنتی سخا، سامانه سخا را در موتور‌های جستجوگر اینترنت جستجو کنید. سپس وارد این سامانه شده و وارد پنجره خدمات فراجا شوید.

دریافت گذرنامه زیارتی از طریق نرم افزار موبایلی پلیس من

همچنین برای ثبت نام از طریق اپلیکیشن پلیس من، پس از وارد شدن به این نرم افزار تلفن همراه، در قسمت لیست خدمات، گزینه پلیس گذرنامه و امکان را انتخاب کرده و سپس گزینه صدور گذرنامه را انتخاب کنید. در اینجا وارد پنجره خدمات گذرنامه می‌شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده باشید با وارد کردن نام کاربری و رمز وارد حساب می‌شوید و اگر قبلا ثبت نام نکرده باشید نیز باید گزینه ثبت نام را بزنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا ثبت نام انجام شود.

با پایان رساندن مراحل و دریافت نام کاربری و رمز، می‌توانید به راحتی وارد این اپلیکیشن شوید.

پس از وارد شدن به برنامه، به قسمت پیشخوان خدمات و خدمات پلیس مهاجرت و گذرنامه مراجعه کرده و گزینه درخواست گذرنامه زیارتی را انتخاب کنید.

در این قسمت باید وضعیت تاهل و مشخصات فردی خود را وارد کنید. همچنین باید یک عکس پرسنلی۶در۴ نیز که کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت حجم داشته باشد را بارگزاری کرد و گزینه تائید را انتخاب کنید.

در ادامه نیز باید هزینه صدور گذرنامه به مبلغ ۶۵ هزار تومان را به صورت اینترنتی پرداخت کنید. پس از انجام موفقیت آمیز تمام این مراحل، گذرنامه زیارتی شما از طریق شرکت پست برایتان ارسال می‌شود./ ایسنا

اخبار مرتبط
مالیات در کشور‌های مختلف، انواع متفاوتی دارد و به‌ صورت‌های متنوعی پرداخت می‌شود. اما در کشور ایران بر اساس قوانین مالیاتی، مالیات‌ها به دو دسته مالیات مستقیم و مالیات غیرمستقیم تقسیم می‌شوند. این دسته‌ها نیز خود به دسته‌بندی‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شوند که در جدول زیر قابل مشاهده است:
تعداد صدمیلیونرها، در سراسر جهان افزایش یافته و رشد سریع آنان در ایالات‌متحده و چین ثبت شده است.
خانوار ایرانی پارسال، به طور متوسط ماهی ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان درآمد داشته است. مرکز آمار میانگین هزینه ماهیانه خانوار ایرانی را ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گزارش کرده و می‌گوید در ازای رشد ۵۴ درصدی درآمد، هزینه‌ها ۵۱ درصد بالا رفته است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از معرفی ۶ سایت فاقد مجوز فروش بلیت به منظور انسداد به مراجع قضایی خبر داد و گفت: مجوز فعالیت سه شرکت خدمات مسافرت هوایی نیز به مدت یک ماه تعلیق شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها