پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

هشدار پلیس به زائران هوایی اربعین: پاوربانک نیاورید!

23 مرداد 1403
هشدار پلیس به زائران هوایی اربعین: پاوربانک نیاورید!

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از ممنوعیت به همراه داشتن پاوربانک در پروازهای اربعین خبر داد.

به گزارش  بانک اول  سردار محسن عقیلی با توصیه به زائرانی که خطوط هوایی را برای سفر به عراق و زیارت اربعین انتخاب کرده‌اند گفت: با توجه به اینکه همراه داشتن و جابجایی هرنوع پاوربانک در بار مسافران و همراهان آنان در فرودگاه‌های کشور عراق ممنوع است، از زائرین عزیزی که از طریق خطوط هوایی به زیارت اربعین اعزام می‌شوند درخواست داریم، به این موضوع توجه داشته باشند تا در کشور عراق دچار مشکل نشوند.

وی افزود: با تمهیدات پیش‌بینی شده توسط پلیس فرودگاه و تعاملات و برگزاری جلسات با ارگان‌های دست‌اندرکار در اعزام زائران اربعین به لطف خداوند این عملیات گسترده و حساس به بهترین شکل درحال اجراست.

 

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور به زائران توصیه کرد: با توجه به خیل عظیم مسافران برای اعزام به نجف اشرف، طوری برنامه‌ریزی کنند که به موقع برای تشریفات پروازی در فرودگاه حاضر شوند و به توصیه‌های پلیس دقت و توجه لازم را داشته باشند./ایسنا

اخبار مرتبط
مالیات در کشور‌های مختلف، انواع متفاوتی دارد و به‌ صورت‌های متنوعی پرداخت می‌شود. اما در کشور ایران بر اساس قوانین مالیاتی، مالیات‌ها به دو دسته مالیات مستقیم و مالیات غیرمستقیم تقسیم می‌شوند. این دسته‌ها نیز خود به دسته‌بندی‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شوند که در جدول زیر قابل مشاهده است:
تعداد صدمیلیونرها، در سراسر جهان افزایش یافته و رشد سریع آنان در ایالات‌متحده و چین ثبت شده است.
خانوار ایرانی پارسال، به طور متوسط ماهی ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان درآمد داشته است. مرکز آمار میانگین هزینه ماهیانه خانوار ایرانی را ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گزارش کرده و می‌گوید در ازای رشد ۵۴ درصدی درآمد، هزینه‌ها ۵۱ درصد بالا رفته است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از معرفی ۶ سایت فاقد مجوز فروش بلیت به منظور انسداد به مراجع قضایی خبر داد و گفت: مجوز فعالیت سه شرکت خدمات مسافرت هوایی نیز به مدت یک ماه تعلیق شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها