جمعه, 30 شهریور 1403 2024,September

ماجرای توقف ارز مسافرتی چه بود؟

23 مرداد 1403
 ماجرای توقف ارز مسافرتی چه بود؟

رئیس کل بانک مرکزی در خصوص توقف تخصیص ارز مسافرتی توضیحاتی ارائه شد.

به گزارش بانک اول محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی ، در پاسخ به سوالی در مورد ابهامات توقف تخصیص ارز مسافرتی گفت: تخصیص ارز مسافرتی متوقف نشده است. در فرودگاه امام تخصیص ارز متوقف نشده و ادامه داد اما ظاهراً برخی سفرهای خارجی از طریق فرودگاه مهرآباد انجام شده است. به این دلیل که این فرودگاه برای مسافران داخلی در نظر گرفته شده بود، زیر ساخت لازم برای تخصیص ارز به مسافران را نداشت. علت عدم تخصیص ارز به برخی مسافران نیز همین بوده است.

رئیس کل بانک مرکزی با تاکید براینکه در فرودگاه امام زیرساخت وجود دارد و مشکلی نیز در تخصیص‌ها نیست، گفت: اگر بدانیم که قرار است سفرهای خارجی از طریق فرودگاه مهرآباد تداوم داشته باشد، باید شرایط لازم را فراهم کنیم./تسنیم

اخبار مرتبط
اولگ کارپیاک گزارشگر اوکراینی بی بی سی در گزارشی به شغل‌های برتر در یک دهه آینده پرداخت و نیز مشاغلی که تحت تاثیر توسعه فناوری‌های نوین و دیجیتال از بین خواهند رفت.
افزایش قیمت خودرو با تایید معاون اول رئیس‌جمهور فقط یکی از شایعه اقتصادی در روز‌های اخیر است. در روز‌های پایانی شهریور ممنوعیت فروش نان با کارت بانکی و ممنوعیت صادرات مرغ تکذیب شده و فعلا خبر‌های دیگری مثل تبدیل وام ازدواج به تسهیلات غیرنقدی و احداث خانه ۲۵ متری و آغاز رجیستری آیفون ۱۶ را نباید جدی بگیریم.
مالیات در کشور‌های مختلف، انواع متفاوتی دارد و به‌ صورت‌های متنوعی پرداخت می‌شود. اما در کشور ایران بر اساس قوانین مالیاتی، مالیات‌ها به دو دسته مالیات مستقیم و مالیات غیرمستقیم تقسیم می‌شوند. این دسته‌ها نیز خود به دسته‌بندی‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شوند که در جدول زیر قابل مشاهده است:
تعداد صدمیلیونرها، در سراسر جهان افزایش یافته و رشد سریع آنان در ایالات‌متحده و چین ثبت شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها