پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

ارز مازاد اربعین را چگونه بفروشیم؟

05 شهریور 1403
ارز مازاد اربعین را چگونه بفروشیم؟

زائران اربعین می‌توانند از امروز تا ۲۱ شهریورماه می‌توانند مازاد ارز اربعین خود را به همان بانکی که ارز را تهیه کرده بودند، بفروشند.

به گزارش  بانک اول زائرانی که ارز اربعین دریافت کرده بودند، مازاد ارز دریافتی خود را به همان بانکی که ارز را خریداری کرده بودند بفروشند.

بنابراین از پنجم شهریور ماه تا ۲۱ شهریور امکان عودت ارز اربعین فراهم شده است.

زائران اربعین می توانند به نرخ روز مرکز مبادله ارز و طلای ایران ارزشان را به فروش برسانند.

قیمت یکصد دینار عراق امروز هم (مانند ایام تعیین شده برای فروش ارز اربعین) در مرکز مبادله ۳۶، ۷۱۴ ریال است.

از ابتدای فروش ارز اربعین تا روز شنبه هفته جاری، بیش از ۱ میلیون ۶۵۰ هزار نفر ارز خودشان را از طریق شبکه‌ بانکی تهیه کرده‌اند.

این در حالی است که در سال گذشته حدودا یک میلیون نفر توانستند ارز خودشان را از طریق شبکه‌ی بانکی تهیه کنند.

طبق گزارش ها باوجود سقف ۲۰۰ هزار دیناری برای ارز اربعین، اکثر زائران نهایتا ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار دینار از بانک‌ها خریداری کرده اند.

تا کنون ۲۹۰ میلیارد دینار ارز اربعین از طریق ۷ بانک عامل به فروش رسیده است./تسنیم

اخبار مرتبط
مالیات در کشور‌های مختلف، انواع متفاوتی دارد و به‌ صورت‌های متنوعی پرداخت می‌شود. اما در کشور ایران بر اساس قوانین مالیاتی، مالیات‌ها به دو دسته مالیات مستقیم و مالیات غیرمستقیم تقسیم می‌شوند. این دسته‌ها نیز خود به دسته‌بندی‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شوند که در جدول زیر قابل مشاهده است:
تعداد صدمیلیونرها، در سراسر جهان افزایش یافته و رشد سریع آنان در ایالات‌متحده و چین ثبت شده است.
خانوار ایرانی پارسال، به طور متوسط ماهی ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان درآمد داشته است. مرکز آمار میانگین هزینه ماهیانه خانوار ایرانی را ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گزارش کرده و می‌گوید در ازای رشد ۵۴ درصدی درآمد، هزینه‌ها ۵۱ درصد بالا رفته است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از معرفی ۶ سایت فاقد مجوز فروش بلیت به منظور انسداد به مراجع قضایی خبر داد و گفت: مجوز فعالیت سه شرکت خدمات مسافرت هوایی نیز به مدت یک ماه تعلیق شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها