شنبه, 31 شهریور 1403 2024,September

یک خبر خوش برای مودیان مالیاتی/ فقط تا ۲۵ شهریور + تصویر

11 شهریور 1403
یک خبر خوش برای مودیان مالیاتی/ فقط تا ۲۵ شهریور + تصویر

سازمان امور مالیاتی کشور به مناسبت هفته دولت از بخشودگی جرایم و تفویض اختیار به مدیران کل امور مالیاتی تا ۲۵ شهریور ماه خبر داد.

به گزارش بانک اول ، سازمان امور مالیاتی کشور به مناسبت هفته دولت از بخشودگی جرایم و تفویض اختیار به مدیران کل امور مالیاتی تا ۲۵ شهریور ماه خبر داد.

محمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای به ادارات کل امور مالیاتی اعلام کرد: بخشودگی جرایم قابل بخشش موضوع قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اشخاص حقیقی تا سقف ۱۰ میلیارد ریال و برای اشخاص حقوقی تا سقف ۳۰ میلیارد ریال برای هر سال یا دوره حسب مورد در صورت پرداخت تمام بدهی مالیاتی تا تاریخ ۲۵ شهریور به مدیران کل امور مالیاتی تفویض می‌شود.

اخبار مرتبط
عضو هیات رییسه اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه سامانه خودنویس به دلالی سرپایی رونق داده است گفت: سامانه «کاتب» که فقط افراد دارای مجوز می توانند از آن استفاده کنند مرجع تخصصی ثبت قراردادهای خرید و فروش و اجاره ملک است و مشکلات حقوقی که سامانه خودنویس ممکن است ایجاد کند را ندارد.
بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مستند به ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، تصویب‌نامه شماره ۲۴۳۱۸۷/ ت ۶۱۰۱۱ ه مورخ ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ هیئت وزیران و مقرره شماره ۹۴۶۷۰/۶۳۱۱۰ مورخ ۲۶ شهریور هیأت وزیران صادر شده است.
میانگین درآمد سالانه خانوارهای شهری ایرانی در سال ۱۴۰۲ با رشد ۵۴ درصدی مواجه شده و به ۲۵۶ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده، اما هزینه این خانوارها با افزایش ۵۰.۶ درصدی مواجه شده و بالغ بر ۲۰۶ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان برآورد شده که نتیجه آن سبقت رشد درآمد از هزینه‌ها بوده است.
ارور (ERROR) در زبان انگلیسی به معنای ایراد و اشکال است و در تعریف، به هر خطا و اشتباه در هنگام چاپ یا برش اسکناس که باعث تخریب یا منحصر بفرد شدن آن اسکناس نسبت به سایر موارد چاپ شده، شود ارور می‌گویند و از آنجایی که تعداد این اشتباهات چاپی نادر است، موارد ارور از ارزش بالایی برخوردار هستند .

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها