شنبه, 31 شهریور 1403 2024,September

تغییر ساعت کاری از اول مهر ۱۴۰۳ + سند

31 شهریور 1403
 تغییر ساعت کاری از اول مهر ۱۴۰۳ + سند

سازمان اداری و استخدامی کشور با صدور بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی، ساعت آغاز فعالیت آن‌ها در کلان‌شهرها را در دو هفته نخست مهرماه ۱۴۰۳ شناورسازی کرد.

به گزارش بانک اول با صدور بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی، ساعت آغاز فعالیت آن‌ها در کلان‌شهرها را در دو هفته نخست مهرماه ۱۴۰۳ شناورسازی کرد. جزئیات بیشتر را در این گزارش بخوانید.

این بخشنامه ۲۷ شهریورماه در راستای حمایت از خانواده، کاهش دغدغه والدین و تسهیل آمد و شد در آغاز سال تحصیلی جدید صادر و ابلاغ شده است.

بر اساس این بخشنامه، ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی مستقر در کلان‌شهرها در ۲ هفته نخست مهرماه ۱۴۰۳ به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ تعیین شده است.

این بخشنامه تاکید دارد که رؤسای دستگاه‌های یاد شده به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که با رعایت ساعت کاری روزانه کارکنان، ساعت کار شناور، هیچ خللی در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات ایجاد نکند.

بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مستند به ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، تصویب‌نامه شماره ۲۴۳۱۸۷/ ت ۶۱۰۱۱ ه مورخ ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ هیئت وزیران و مقرره شماره ۹۴۶۷۰/۶۳۱۱۰ مورخ ۲۶ شهریور هیأت وزیران صادر شده است.

اخبار مرتبط
عضو هیات رییسه اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه سامانه خودنویس به دلالی سرپایی رونق داده است گفت: سامانه «کاتب» که فقط افراد دارای مجوز می توانند از آن استفاده کنند مرجع تخصصی ثبت قراردادهای خرید و فروش و اجاره ملک است و مشکلات حقوقی که سامانه خودنویس ممکن است ایجاد کند را ندارد.
میانگین درآمد سالانه خانوارهای شهری ایرانی در سال ۱۴۰۲ با رشد ۵۴ درصدی مواجه شده و به ۲۵۶ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده، اما هزینه این خانوارها با افزایش ۵۰.۶ درصدی مواجه شده و بالغ بر ۲۰۶ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان برآورد شده که نتیجه آن سبقت رشد درآمد از هزینه‌ها بوده است.
ارور (ERROR) در زبان انگلیسی به معنای ایراد و اشکال است و در تعریف، به هر خطا و اشتباه در هنگام چاپ یا برش اسکناس که باعث تخریب یا منحصر بفرد شدن آن اسکناس نسبت به سایر موارد چاپ شده، شود ارور می‌گویند و از آنجایی که تعداد این اشتباهات چاپی نادر است، موارد ارور از ارزش بالایی برخوردار هستند .
مامی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری موظفند سقف روزانه انتقال وجه از طریق درگاه‌های اینترنتی خود را برای افراد حقیقی ۱۰۰ میلیون ریال (۱۰ میلیون تومان) تعیین کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها