شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

خبر خوش اول مهرماه برای فرهنگیان / آغاز واریز نقدی به حساب معلمان

01 مهر 1403
خبر خوش اول مهرماه برای فرهنگیان / آغاز واریز نقدی به حساب معلمان

به گزارش بانک اول فاطمه مهاجرانی در حاشیه مراسم نواختن زندگ مدرسه ای در شرق تهران در جمع خبرنگاران با تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: برای شروع سال تحصیلی مثل همیشه با پروژه مهر که در آموزش و پرورش مطرح است، تدابیری در داخل مدرسه اندیشیده می‌شود که از مناطق و ادارات کل آموزش و پرورش آغاز می شود و به مدرسه می رسد.

وی افزود: با پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش، پرداخت قسمتی از معوقات فرهنگیان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه پرداخت شد؛ کمیته مشخصی هم کاهش ترافیک آغاز سال تحصیلی به خصوص در شهرهای بزرگ فعال شده؛ از آنجایی که هنوز حجم زیادی از مردم از سرویس مدارس برای جابجایی فرزندان دانش آموز خود استفاده نمی کنند لازم بود تا تدابیری اندیشیده شود.

سخنگوی دولت بیان کرد: از همین روز هم ساعات کاری ادارات شناور شد و هم با همکاری شهرداری تهران، حمل و نقل رایگان برای معلمان و دانش آموزان در هفته اول مهر ماه را خواهیم داشت امیدواریم با این اقدامات مقداری از حجم ترافیک کاهش یابد.

وی درباره اینکه آیا کمبود معلم داریم یا خیر؟ خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ایم کلاس را بدون معلم نگذاریم اما اینکه آیا به استانداردی که سند تحول آموزش و پرورش می گوید رسیده ایم یا نه، واقعیت این است که نه، این اتفاق رخ نداده و همکاران ما در آموزش و پرورش مجبورند به جهت کمبود معلم، کلاس ها را فشرده‌سازی کنند تا کلاسی بدون معلم نباشد اما طبیعتا آن کیفیتی که مد نظر است، با افزایش سرانه افراد در کلاس محقق نخواهد شد./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
خرابی دستگاه‌های کارت‌خوان به دلیل استفاده مکررر مسافران از این دستگاه‌ها ممکن است امری عادی به نظر برسد، اما گاهی سردرگمی شهروندان و مسافران را به همراه دارد که در این حالت باید تعیین تکلیف کرد که مسافران در مسیر‌های مختلف در شرکت‌های اتوبوسرانی تهران چگونه باید هزینه سفر درون شهری خود را پرداخت کنند؟
توجه داشته باشید که توزیع آنچین ایردراپ همستر کامبت از قبل شروع شده‌ و بعضی از کاربران توکن‌هایشان را دریافت کرده‌اند.
اگر تماس تلفنی یا اینترنتی کافی نبود، بهتر است به شعبه بانک خود مراجعه کرده و مستندات مربوط به تراکنش را به آنها ارائه دهید. در بانک ممکن است از شما بخواهند فرم یا درخواست کتبی برای پیگیری تراکنش پر کنید. این کار می‌تواند روند رسیدگی به مشکل شما را تسریع کند.
برای انجام تراکنش در شبکه تون، باید از ارز دیجیتال تون (TON) برای پرداخت کارمزد استفاده کنید. برای انتقال توکن همستر نیز باید مقدار تون داشته باشید تا از آن برای انتقال همستر به تون‌کیپر استفاده کنید. پس از آن نیز اگر مایل بودید توکن همستر خود را به صرافی منتقل کنید نیاز به تون دارید. همچنین برای پرداخت کارمزد نقد کردن همستر باید از تون استفاده کنید. در نتیجه قبل از شروع معاملات مقداری تون تهیه کنید تا در هنگام انجام معاملات دچار مشکل نشوید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: