شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

صدور برگ ارزیابی مالیات بر درآمد سال ۱۳۹۸ برخی اشخاص حقیقی

07 مهر 1403
 صدور برگ ارزیابی مالیات بر درآمد سال ۱۳۹۸ برخی اشخاص حقیقی

برگ تشخیص مالیاتی برای افرادی که در سال ۹۸ اظهارنامه ارائه نکره اند در کارتابل الکترونیکی آنها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  بانک اول  اشخاصی که برای عملکرد سال 1398 اظهارنامه مالیاتی مربوط به فعالیت شغلی خود را تسلیم ننموده اند برای آنان برگه مالیاتی صادر شده و در کارتابل ابلاغ الکترونیکی آنان قرار گرفته است.

برابر ماده 97 قانون .م.م در صورت اعتراض مودیان به این برگه ها ظرف 30 روز از تاریخ ابلاغ و تنظیم اظهارنامه مالیاتی مطابق مقررات ( در صورت ابلاغ واقعی به مودی/رویت )، مورد رسیدگی مجدد طبق مقررات قانون مالیات های مستقیم قرار خواهد گرفت./تسنیم

اخبار مرتبط
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از سه مقام ارشد رژیم صهیونیستی گزارش داد که هاشم صفی‌الدین دبیر شورای اجرایی حزب‌الله لبنان که نقش کلیدی در تشکیلات سیاسی و اجتماعی مقاومت حزب‌الله دارد در ساختمانی که توسط ارتش اسرائیل در ضاحیه هدف حمله تروریستی قرار گرفت حضور نداشته است.
حزب‌الله اعلام کرد: جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به شهدای بزرگی پیوست که حدود ۳۰ سال آن‌ها را به سمت پیروزی رهبری کرد. وی در سال ۱۹۹۲ جانشین سید الشهدای مقاومت شد و مقاومت را در آزادسازی سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ و سایر نبردهای افتخار تا نبرد حمایت و قهرمانی در پشتیبانی از فلسطین، غزه و ملت مظلوم فلسطین رهبری کرد.
اینترنت که زمانی تصور می‌رفت آرشیو ابدی از خرد بشر است، به طرز فزاینده‌ای ناپایدار می‌شود. طبق گزارش «پروژه اینترنت و زندگی آمریکایی پیو»، ۳۹ درصد از تمامی صفحات وب فعال از سال ۲۰۱۳، ناپدید شده اند. حتی صفحات جدیدتر، به سرعت در حال ناپدید شدن هستند و نگرانی‌های جدی را ایجاد کرده اند. این پدیده به یک سوال ترسناک منجر می‌شود: آیا می‌توانیم اینترنت را برای نسل‌های آینده حفظ کنیم یا تاریخ دیجیتال ما در خطر نابودی دائمی است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها