شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا ۸ مهر ۱۴۰۳

07 مهر 1403
 اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا ۸ مهر ۱۴۰۳

به گزارش بانک اول ، همزمان با اعلام خبر شهادت بزرگترین شهید قدس، آیت الله سید حسن نصرالله احتمال عزای عمومی و تعطیلیه مدارس به گوش می‌رسد. 

 تعطیلی مدارس فردا ۸ مهر ۱۴۰۳

تا زمان انتشار اطلاعیه رسمی توسط وزارت آموزش پرورش کشور خبر تعطیلی مدارس تکذیب می‌شود. درصورت اعلام رسمی این گزارش به روز میشود./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از سه مقام ارشد رژیم صهیونیستی گزارش داد که هاشم صفی‌الدین دبیر شورای اجرایی حزب‌الله لبنان که نقش کلیدی در تشکیلات سیاسی و اجتماعی مقاومت حزب‌الله دارد در ساختمانی که توسط ارتش اسرائیل در ضاحیه هدف حمله تروریستی قرار گرفت حضور نداشته است.
برابر ماده 97 قانون .م.م در صورت اعتراض مودیان به این برگه ها ظرف 30 روز از تاریخ ابلاغ و تنظیم اظهارنامه مالیاتی مطابق مقررات ( در صورت ابلاغ واقعی به مودی/رویت )، مورد رسیدگی مجدد طبق مقررات قانون مالیات های مستقیم قرار خواهد گرفت.
حزب‌الله اعلام کرد: جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به شهدای بزرگی پیوست که حدود ۳۰ سال آن‌ها را به سمت پیروزی رهبری کرد. وی در سال ۱۹۹۲ جانشین سید الشهدای مقاومت شد و مقاومت را در آزادسازی سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ و سایر نبردهای افتخار تا نبرد حمایت و قهرمانی در پشتیبانی از فلسطین، غزه و ملت مظلوم فلسطین رهبری کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها