چهارشنبه, 18 مهر 1403 2024,October

مهلت برگشت ارز صادراتی تاپایان مهر است و تمدید نمی‌شود

18 مهر 1403
مهلت برگشت ارز صادراتی تاپایان مهر است و تمدید نمی‌شود

سازمان امور مالیاتی بر تمدید نشدن مهلت بازگشت ارز صادراتی سال ۱۴۰۲ تاکید و اعلام کرد: این مهلت تا پایان مهرماه است و پس از اتمام مهلت یادشده، درصد رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۲ صادرکنندگان کالا جهت اعمال معافیت‌های مالیاتی محاسبه خواهد شد.

به گزارش بانک اول سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه‌ای، مهلت بازگشت ارز حاصل از صادرات هر پروانه صادراتی سال ۱۴۰۲ تا پایان مهرماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

این سازمان اعلام کرد: پس از این تاریخ، مهلت برگشت ارز حاصل از صادرات تمدید نخواهد شد.

سازمان امور مالیاتی همچنین تاکید کرده است که پس از پایان مهلت زمانی یادشده، درصد رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۲ صادرکنندگان کالا جهت اعمال معافیت‌های مالیاتی محاسبه خواهد شد./ایلنا

اخبار مرتبط
وی در پاسخ به این سوال که چرا در هفته پلیس امسال این طرح اجرایی نشده است، ادامه داد که در چند سال اخیر، مجلس دیگر چنین مصوباتی را صادر نکرده است. این موضوع نشان‌دهنده تغییراتی در سیاست‌ها و رویکردهای قانونی کشور است که بر برنامه‌های پلیس تأثیر گذاشته است.
یکی از نکات مهم در استفاده از هر وسیله نقلیه‌ای، داشتن گواهینامه مرتبط با آن وسیله نقلیه است. قبل از خرید موتور یا دست کم بلافاصله پس از آن، بهتر است اقدامات لازم برای دریافت گواهینامه انجام شود. برای دریافت گواهینامه موتور باید دارای شرایط زیر باشید.
رییس پلیس فتا البرز افزود: در این شرایط کاربران بدون آگاهی وارد لینک های آلوده شده درحالی که یک بدافزار است و مجرمان سایبری با این شگرد مجرمانه، اطلاعات کارت بانکی متقاضیان را به سرقت برده و اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها اقدام می‌کنند.
افشین سهراب‌خان در پاسخ به سوالی درباره فعالیت‌های سامانه گزارشگران فساد و گشت ارشاد مدیران، گفت: در سازمان بازرسی دو سامانه داریم؛ سامانه گزارشگران فساد و سامانه رسیدگی شکایات. در سامانه دوم اسم و آدرس و مشخصات فرد مشخص است اما در سامانه گزارشگران فساد، اسامی و مشخصات گزارشگر پنهان است و فقط اعلام فساد می‌آید. این اثربخشی‌ها که بیان شدند بر اساس گزارش مردم حاصل شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها