شنبه, 28 مهر 1403 2024,October

فروش بلیت قطار مسافری آبان ماه آغاز شد

28 مهر 1403
فروش بلیت قطار مسافری آبان ماه آغاز شد

براساس اعلام شرکت راه آهن، پیش فروش بلیت قطار مسافری برای بازه آبان ماه از امروز (۲۸ مهرماه) ساعت ۹ صبح آغاز شد.

به گزارش بانک اول  مسافران می توانند برای کلیه محورها در مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۰ آبان و مسیرهای برگشت تا یکم آذر، از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز شنبه از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی، بلیت تهیه کنند.

همچنین پیش‌فروش حضوری بلیت‌های این بازه‌ی زمانی، از ساعت ۱۱ تا ۱۳ روز شنبه (۲۸ مهر) از طریق مراکز مجاز فروش حضوری انجام می‌پذیرد.

براساس اعلام راه آهن از ساعت ۱۳ روز شنبه به بعد هم به‌صورت همزمان پیش‌فروش بلیت‌ها ادامه خواهد داشت و مسافران می توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
مدیرکل امور انرژی و مشتریان صنعت برق گفت: مشترکان بسیار پرمصرف باید بهای برق مصرفی خود را به صورت غیریارانه‌ای پرداخت کنند.
قوانین بودجه در سالهای 1400 تا 1403 به دستگاه ها تاکید کرده تا داده های خود را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دهند. وزارت اقتصاد این امکان را دارد تا طبق قانون برنامه هفتم در صورت همکاری نکردند این دستگاه ها با سازمان امور مالیاتی، برای مقام مسئول آن نهاد طبق ماده 202 قانون مالیات های مستقیم درخواست ممنوع الخروجی صادر کند.
اطلاع از اینکه حساب بانکی افراد مسدود یا فعال است می‌تواند کمک شایانی به افزایش صحت و دقت معاملات بنماید.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان ادامه داد: به استناد بند ۳ تصویب‌نامه شماره ۲۴۳۱۸۷/ت ۶۱۰۱۱ ه‍ تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ هیات وزیران و بند اول نامه شماره ۱۵۹۸۳/ه‍ ب تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ رئیس مجلس شورای اسلامی و به منظور هماهنگی ارائه خدمات به مراجعان در همه ادارات استان، ساعت آغاز به کار تغییر کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها