ﺳﻪشنبه, 1 آبان 1403 2024,October

جزئیات متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

01 آبان 1403
جزئیات متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

معاون سازمان اداری و استخدامی جزئیات مصوبه دولت برای اجرای متناسب‌سازی‌ حقوق بازنشستگان را اعلام کرد. به گفته وی، امسال حداقل رقم افزایش حقوق بازنشستگان یک میلیون تومان خواهد بود.


به گزارش  بانک اول  ذبیح‌الله سلمانی، سرپرست معاونت سرمایه انسانی این سازمان با اشاره به نشست‌ها و برگزاری جلسات متعددی که با حضور کارشناسان سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد از تصویب پیشنهاد این سازمان درخصوص متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در ۲۹مهر‌۱۴۰۳ توسط هیأت وزیران خبر داد.





 

اخبار مرتبط
براساس بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۴، حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران، مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۴ به میزان ۲۰ درصد ‌افزایش می‌یابد.
جدول فرمول افزایش حقوق بازنشستگان امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ منتشر شد. در ادامه جدول اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در خرداد ۱۴۰۳ را مشاهده می‌کنید. شایان ذکر است این جدول مختص کارگران تامین اجتماعی نیست و بازنشستگان تامین اجتماعی را نیز شامل می‌شود.
رنجبر تاکید کرد:‌ همچنین مقرر شد معوقات حقوقی بازنشستگان در صورت تامین منابع نیز در ماه آبان پرداخت شود اما اگر تامین منابع صورت نگرفت، در اولین فرصت و با تامین منابع، معوقات حقوق بازنشستگان پرداخت شود.
محسن تقیانی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با مهر درباره ثبت نام وام بازنشستگان اظهارداشت: ثبت نام تسهیلات از سوی سازمان تأمین اجتماعی به کانون‌های بازنشستگی واگذار شده است، عمدتاً مراجعات مردمی برای این موضوع زیاد است و اکثر کانون‌ها به ویژه در تهران به اسامی از قبل ثبت نام اکتفا کرده اند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها