ﺳﻪشنبه, 1 آبان 1403 2024,October

دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک مهر ایران با شرایط فوق العاده

01 آبان 1403
دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک مهر ایران با شرایط فوق العاده

اشخاص حقوقی مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران که به دریافت وام از این مجموعه تمایل دارند، بهتر است برای تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح «مهریار» این مجموعه درخواست بدهند.

به گزارش بانک اول، اشخاص حقوقی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی هستند، باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه افتتاح و حداقل میانگین حساب سه ماهه ایجاد کنند. این وام به افرادی تعلق می‌گیرد که از طرف شرکت مشتری بانک مهر ایران، به این مجموعه معرفی شوند.

برای دریافت این وام به ضامن نیاز دارد و بدون سود به متقاضیان پرداخت می‌شود. ضمنا ارائه اساسنامه و جواز کسب به همراه یک فقره چک به عنوان ضمانت به بانک ضروری است.

لازم به ذکر است که به این تسهیلات کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد و متقاضیان امکان بازپرداخت اقساط آن را طی 36 ماه دارند.

در صورت در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 18 میلیون و 857 هزار و 196 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و نرخ سود آن نیز 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان خواهد بود.

هدف از ایجاد بانک قرض الحسنه مهر ایران چه بود؟

بانک مهر ایران با هدف گسترش معارف و مبانی شرع اسلام و فرهنگ قرض الحسنه و عمیق شدن هر چه بیشتر این سنت در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه از سال 1387 تاکنون انواع خدمات مجاز بانکی را به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد.

در حال حاضر بانک مهر ایران دارای 504 شعبه فعال است. تعداد شعب فعال شهرستان این بانک 314 واحد اعلام شده است و تعداد خودپردازهای آن به هزار و 217 دستگاه می‌رسد.

اخبار مرتبط
در طرح تسهیلاتی اعتبار ملی، وام بدون ضامن 500 میلیون تومانی بانک ملی به متقاضیانی که در این بانک حساب دارند با نرخ سود 14 درصد تعلق می‌گیرد.
مسعود گنجی در خصوص وام‌های دانشجویی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام وام‌های ضروری، تحصیلی و ودیعه مسکن از اول آبان ماه آغاز می‌شود و این وام‌ها نسبت به سال گذشته بیش از 60 درصد افزایش داشته اند. رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: با توجه به این مهم که دانشجویان ورودی‌ جدید (نودانشجویان) با تأخیر در دانشگاه‌ها پذیرش شده‌اند، ثبت‌نام‌ها وام‌های دانشجویی نیز به تبع آن، کمی با تأخیر انجام خواهد شد.
به نظر می‌‌‌رسد که برای ایجاد یک تجربه روان و بی‌‌‌دغدغه در بانکداری آنلاین، نه تنها نیاز به بهبود زیرساخت‌‌‌های فنی وجود دارد، بلکه باید توجه ویژه‌‌‌ای به کیفیت خدمات پشتیبانی و رفع اشکالات نرم‌‌‌افزاری نیز شود تا تجربه کاربران از بانکداری دیجیتال بهبود یابد و از سردرگمی‌‌‌ها و مشکلات مشابه کاسته شود. در نهایت باید گفت که در حال حاضر دیجیتالی شدن در روند وام ازدواج پاسخگو نبوده و برای بهبود آن باید چاره‌ای اندیشید.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: مجلس شورای اسلامی به این مسئله ورود کرده و حتی در جلسه رای اعتماد به آقای همتی، وزیر جدید اقتصاد، این موضوع را به صورت جدی مطرح کردیم. ما به‌ همتی تذکر دادیم که این وضعیت باید هرچه زودتر اصلاح شود و بانک مرکزی موظف است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، این تسهیلات را به بانک‌های عامل ابلاغ کند؛ در غیر این صورت، مجلس به وظایف نظارتی خود عمل خواهد کرد و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها