یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

اعطای تسهیلات ویژه بانک شهر به اساتیدو اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

24 خرداد 1401
اعطای تسهیلات ویژه بانک شهر به اساتیدو اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

به گزارش بانک اول از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم طاهری با اشاره به جزئیات این طرح تسهیلاتی، افزود: اعضای هیأت علمی و اساتید رسمی، پیمانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، مدیران و روسای دانشگاه ها می توانند از تسهیلات ویژه این بانک بهره مند شوند.

وی افزود: جامعه دانشگاهی کشور می توانند علاوه بر دریافت تسهیلات به صورت کارت اعتباری و در قالب عقد مرابحه از تسهیلات تعمیرات و بازسازی مسکن و تامین ودیعه مسکن برای مستاجران نیز استفاده کنند.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر ادامه داد: تسهیلات در قالب عقد مرابحه تا سقف ۵‏/۱ میلیارد ریال، تسهیلات تعمیر و بازسازی مسکن در قالب عقد مرابحه تا سقف ۵‏/۱ میلیارد ریال، تسهیلات تامین ودیعه مسکن برای مستاجران در قالب عقد مرابحه تا سقف دو میلیارد ریال، در این طرح برای اساتید پیش بینی شده است.

وی با اشاره به مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات اظهار داشت: برای کارت اعتباری حداکثر ۳۶ ماه در اقساط ماهیانه، تعمیر و بازسازی مسکن حداکثر ۶۰ ماه در اقساط ماهیانه و تامین ودیعه مسکن نیز حداکثر ۶۰ ماه در اقساط ماهیانه در نظر گرفته شده است. طاهری تاکید کرد: متقاضیان برای اطلاع از جزئیات دریافت این تسهیلات، می توانند به تمامی شعب بانک شهر در سراسر کشور مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
برای دریافت وام اولین قدم این است که بدانیم با شرایط مالی ما چه بانک‌هایی تسهیلات ارائه می‌دهند. شرکت‌های سبد گردان مثل اینوستو با تسلط خوبی که بر روی بازار دارند می‌توانند بهترین وام را با شرایط مالی شما پیشنهاد دهند. برای گرفتن وام با کمترین سود باید به سراغ تمامی سامانه‌های بانکی و مؤسسات مالی بروید و نرخ سود و مبلغ وام و سایر شرایط آن‌ها را برآورد کنید. در این متن ما لیستی از طرح‌های بانکی با سود کم را برایتان آورده‌ایم:
وام پرداختی به مردم عادی در قالب تسهیلات خرد طبقه‌بندی خواهد شد و با نام‌های متعارف شناخته می‌شود. هر سال هم بعد از ابلاغ بانک مرکزی به شبکه بانکی پرداخت این وام‌ها را شاهد هستیم. در این مطلب هفت وام سرنوشت‌ساز را بررسی می‌کنیم که امسال به‌عنوان یک گزینه پیش‌روی متقاضیان هستند هرچند گاهی لازم است برای دریافتشان دوندگی کرد.
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها