ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

سکه بالا پرید/طلا گرمی ۴۲۷ هزار تومان شد

24 خرداد 1401
سکه بالا پرید/طلا گرمی ۴۲۷ هزار تومان شد

به گزارش بانک اول به نقل از خبرآنلاین، امروز قیمت  هرقطعه سکه طرح جدید، ۴ میلیون و۲۹۹ هزارتومان گزارش شده است.بعالان بازار می گویند قیمت ارز در بازار آزاد امروز رشدی ۲۰۰ تومانی را تجربه کرده و بالاتر از نرخ ۱۲ هزار ‌ ۳۰۰ تومان ماندگار شده است.

هرقطعه سکه تمام بهارآزادی طرح قدیم با ۵۶ هزارتومان افزایش با قیمت ۴ میلیون و۲۳۵ هزارتومان در بازار دادو ستد شد.

هر قطعه نیم سکه با افزایش ۲۴ هزارتومانی به ۲میلیون و۲۳۲ هزارتومان و هرقطعه ربع سکه با افزایش ۲۳ هزارتومانی به یک میلیون و۴۳۲ هزارتومان رسید.

سکه گرمی امروزبا قیمت ۸۵۹ هزارتومان فروخته شد و هرگرم طلای ۱۸ عیار۴۲۷ هزار ۳۰۰ تومان بود.

اخبار مرتبط
بر اساس ابلاغیه پیشین بانک مرکزی، کلیه شهروندان ایرانی بر اساس قوانین مصوب بانک مرکزی می‌توانند با کارت ملی به خرید دلار (یا یورو) اقدام کنند. هر شخص متقاضی می‌تواند در هر سال به ازای کد ملی خود، تا سقف دو هزار یورو و معادل آن را به دلار دریافت کند.
این کارشناس اقتصادی در پاسخ به سوالی در این خصوص که آیا طبق مصوبه مجلس طلا فروشان مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می شوند، گفت: یکی از دغدغه‌های طلافروشی ها این است که خرید و فروش آنها مشمول مالیات جدیدی نشود. مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت فروش طلا مشمول مالیات عملکرد می‌شوند، لذا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی شود.
به عقیده تحلیل‌گران فنی بازار ارز و سکه به سقف مقاومتی رسیده که اگر بالای آن یک روز تثبیت بدهد، می‌تواند به معنای خروج از روند نزولی بازار باشد. مقاومت آبشده در حوالی ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. امروز جناح افزایشی بازار برای تثبیت سکه در مرز ۴۲ میلیون تومان تلاش خواهد کرد.
بازار امروز شاهد روند کاهشی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها