چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 2024,May

طرح اعتباری نوید پارسیان

24 خرداد 1401
طرح اعتباری نوید پارسیان

به گزارش بانک اول  طرح تسهیلاتی نوید پارسیان وامی است که برای فعالان بخش تجاری تعریف شده است.

 تمامی دارندگان کسب و کارهای خرد حقیقی یا حقوقی که درآمد ناشی از فعالیت تجاری ایشان در بانک پارسیان متمرکز است می توانند از این تسهیلات استفتده کنند.

دریافت تسهیلات با نرخ های 8%، 12% و 18%، مبتنی بر میانگین موجودی هر مشتری و مدت بازپرداخت قابل انتخاب با اقساط ماهیانه یک تا سی وشش ماه و یا یکجا در سررسید سه ماهه

فقط کافیست دارای شرایط زیر باشید:

• دارنده سپرده جاری با دسته چک یا بدون دسته چک و پذیرندگان کارتخوان پارسیانی که شش ماه از تاریخ افتتاح آن سپری شده‌ باشد.

• همچنین میانگین حداقل مانده در سپرده مذکور، در سه ماه منتهی به تاریخ درخواست تسهیلات، به تفکیک هر ماه بالغ بر 30 میلیون ریال باشد.

• و میانگین ماهیانه واریزی های ناشی از گردش مالی شما، طی سه ماه پیوسته منتهی به تاریخ درخواست تسهیلات، بالغ بر 150 میلیون ریال باشد.

 

سایر مزایای قابل استفاده در این طرح:

• دریافت خدمات بیمه‌ای رایگان و با تخفیف؛

• برخورداری از ضرایب جذاب تسهیلات تا بیش از 4 برابر میانگین حساب؛

• انتخاب دوره بازپرداخت توسط مشتری؛

• امکان انتقال امتیاز به سایر شرکا، در سپرده های مشترک مشمول طرح؛

• امکان انتقال امتیاز به پرسنل معرفی شده از طرف شرکت در مشمولین حقوقی طرح؛

• همچنین در صورت دارا بودن بیش از یک سپرده مشمول طرح، می توانیداز مجموع میانگین سپرده ها(مشمول طرح باشند) برای شرکت در این طرح استفاده کنید.

اخبار مرتبط
افزایش تسهیلات ودیعه مسکن برای خانواده‌های در قالب طرح جوانی جمعیت اگر از سوی بانک ها موافقت شود و بانک ها در پرداخت این تسهیلات همکاری کنند می‌تواند به بازار مسکن کمک کند اما به نظر می رسد که در این بین بانک ها چندان همکاری نمی‌کنند.
ضمن اینکه میزان بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ماده 100، سه برابر سال گذشته شده است. براین اساس کسبه تا سقف 18 میلیارد تومان از ارائه اظهارنامه مالیاتی معاف شده‌اند و می‌توانند از تسهیلات تبصره ماده 100 استفاده کنند.
برای دریافت این تسهیلات متقاضی باید ابتدا یک سپرده ویژه طرح اندواخته باز نماید و به مدت ۴ ماه، هر ماهه ۸۰۰ هزارتومان به این حساب واریز نماید. پس از گذشت ۴ ماه، متقاضی می‌تواند درخواست تسهیلات اندوخته بانوان بانک مهر را داشته باشد.
در زمان حاضر با مصوبه شورای پول و اعتبار مبلغ تسهیلات ودیعه مسکن در تهران 200 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها 150 میلیون تومان، در سایر شهرها 100 میلیون تومان و در روستاها 40 میلیون تومان است. نرخ سود این تسهیلات 18 درصد و دوره بازپرداخت آن 60 ماهه است. از سوی دیگر مطابق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وام 300 میلیون تومانی ودیعه مسکن به‌صورت قرض‌الحسنه به خانوارهای مشمول پرداخت می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها