چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 2024,May

تحویل کارت یکپارچه بانکی و شناسایی به بازنشستگان کشوری

24 خرداد 1401
تحویل کارت یکپارچه بانکی و شناسایی به بازنشستگان کشوری

به گزارش بانک اول به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، کارت تلفیقی خدمات بانکی و شناسایی بازنشستگان کشوری که ضمن افزایش سرعت ارائه خدمات، مشخصات کامل‌تری از افراد از جمله تصویر صاحب حساب و شماره شبا حساب روی آن درج شده و امکان احراز هویت فرد و ارائه خدمات بانکی را در شعب تسهیل می‌کند، پس از گذراندن مراحل آزمایشی به صورت گسترده توسط بانک صادرات ایران برای یک میلیون و 200 هزار بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری صادر شده و بازنشستگان این صندوق برای دریافت آن از شعب پنج ماه فرصت دارند.

این کارت که با هزینه بانک صادرات ایران برای اولین بار در استان ایلام به صورت آزمایشی صادر شد، نتیجه مطلوبی به همراه داشت و صدور آن برای یک میلیون و  ٢٠٠ هزار بازنشسته صندوق در دست اقدام است.

بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری برای دریافت آن باید به شعبه‌ بانک صادرات ایران که در آن حساب دارند مراجعه کننند.

ماه گذشته همزمان با افتتاح دو طرح مرکز اطلاعات و داده‌های (Data Center) صندوق بازنشستگی کشوری و «روایت‌خانه صبا» مرکز اسناد تاریخی و مدیریت دانش این صندوق، طی مراسمی با حضور وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و‌ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از یکپارچه‌سازی کارت شناسایی و کارت بانکی بازنشستگان کشوری رونمایی شد.

اخبار مرتبط
وزیر نفت در ادامه گفت: اگر بخواهیم یک پالایشگاه ۱۰۰ هزار بشکه‌ای احداث کنیم، حداقل سه تا چهار سال زمان می‌برد و حداقل سه تا چهار میلیارد دلار بار مالی دارد تا بتواند ۸ تا ۱۰ میلیون لیتر در روز بنزین تولید می‌کند. این یعنی ما باید سالی چهار پالایشگاه احداث کنیم که این میزان از مصرف را در مواقع اضطرار و این میزان مصرف، شرایط را کنترل کنیم.
احکام مالیاتی قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان ابلاغ شد که بر اساس آن سقف و ارزش کل واردات از این طریق به میزان ۱۰ درصد ارزش واردات کل کشور خواهد بود.
همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، اعتماد به نفس نقش بزرگی در زندگی دارد. از این رو، پرورش آن به نفع شماست. اما مانند هر چیزی، اگر می خواهید اعتماد به نفس داشته باشید، باید برای آن تلاش کنید. انفعال را کنار بگذارید، قاطع باشید. مطمئناً، فوراً به دست نمی‌آید، به زودی، عادات اعتماد به نفس بخشی از شما خواهد شد. و هنگامی که به آن نقطه رسیدید (و خواهید رسید)، غیرقابل توقف خواهید بود.
در حال حاضر، ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش این طرح قرار دارند. تعداد بانک ‌های این طرح در حال افزایش است و به زودی تمامی بانک ‌های کشور به آن ملحق خواهند شد. طرح «کهربا» تحولی نوین در نظام پرداخت کشور است که می‌ تواند به نفع مصرف‌کنندگان و فعالان اقتصادی باشد.هشدار; کارت بانکی افرادی که در این ۶ بانک حساب دارند مسدود خواهد شد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها