پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش فوری خودرو فیدلیتی بهمن موتور + شرایط و قیمت

24 خرداد 1401
فروش فوری خودرو فیدلیتی بهمن موتور + شرایط و قیمت

به گزارش بانک اول به نقل از دیجیاتو هنوز سه ماه از معرفی خودرو  دیگنیتی  به عنوان یکی از محصولات گروه چینی دانگ فنگ توسط بهمن موتور نگذشته بود که این شرکت قصد دارد کراس‌اوور دیگری را تحت عنوان فیدلیتی روانه بازار کرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین شرایط فروش اعلامی برای خودرو فیدلیتی در سال جاری:

با توجه به اعلامیه شرکت بهمن‌موتور این شرایط فروش روز دوشنبه ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح فعال خواهد شد.

لازم به ذکر است که سود انصراف سالانه و جریمه تاخیر ماهانه این محصول به ترتیب برابر با ۱۵ و ۲.۵ درصد است.

خودرو قیمت قطعی (میلیون تومان) رنگ موعد تحویل
فیدلیتی (۵ نفره) ۷۳۵ سفید - مشکی - قرمز - آبی - خاکستری کهکشانی - سربی هفته آخر بهمن‌ماه
فیدلیتی (۷ نفره) ۷۴۷

فیدلیتی بهمن موتور چه مشخصاتی دارد؟

بهمن‌موتور فیدلیتی را به یک موتورچهارسیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ با حجم ۱۵۰۰ سی‌سی مجهز کرده است. این قوای محرکه می‌تواند ۱۴۸ اسب‌بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

 
 

کسب ۵ ستاره در تست تصادف و وجود سامانه‌های کمک رانندگی از جمله نکاتی است که باعث راحتی خیال مشتریان از این خودرو می‌شود.

در زمینه امکانات رفاهی هم دست فیدلیتی واقعا پر است و خریداران این خودرو می‌توانند طیف بسیار وسیعی از آپشن‌های رفاهی از سانروف پانوراما گرفته تا سیستم بازکن خودکار درب صندوق عقب، تهویه مطبوع اتوماتیک، فرمان برقی، صندلی برقی و...را تجربه کنند. در واقع می توان گفت که فیدلیتی در سگمنت خود بالاترین سطح آپشن‌های رفاهی را ارائه می‌دهد و سایر خودروهای چینی که تاکنون در کشورمان عرضه شده‌اند (اواخر خرداد 1400) حتی در رده های قیمتی بالاتر، چنین حجمی از امکانات رفاهی را عرضه نمی‌کردند.

قیمت خودرو فیدلیتی در بازار ایران 

قیمت خودروی فیدلیتی در حال حاضر در بازار کشورمان در نسخه ۵ نفره ۷۳۵ میلیون تومان و در نسخه ۷ نفره ۷۴۷ میلیون تومان است.

مشخصات موتور خودرو فیدلیتی

ماشین فیدلیتی به یک موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ با حجم ۱۵۰۰ سی‌سی مجهز شده که ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

خودرو فیدلیتی چه آپشن‌هایی دارد؟

خودروی فیدلیتی آپشن‌هایی مانند سیستم کنترل حرکت خودرو در سراشیبی (HDC)، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی (HAC)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی خودرو (ESC)، دوربین ثبت‌کننده رانندگی، سیستم ضد سرقت، ایربگ راننده + سرنشین جلویی + جانبی، سیستم نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها (TPMS)، سانروف پانورامیک، دوربین عقب، دوربین ۳۶۰ درجه و سیستم هوشمند ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای دارد.

اخبار مرتبط
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.
طبق آخرین شنیده‌ها واریز هدیه روز معلم از دقایقی پیش آغاز شده است. همچنین وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم گفته است: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آنها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند.
از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها