پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

"طرح پرنیان"، محصولی جدید از بیمه "ما" و بانک ملت

24 خرداد 1401
"طرح پرنیان"، محصولی جدید از بیمه "ما" و بانک ملت

به گزارش بانک اول - طی مراسمی با حضور مدیران عامل و اعضای هیات مدیره بانک و بیمه از طرح پرنیان رونمایی شد.

این گزارش می افزاید: طرح پرنیان یک بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری و بیمه درمان تکمیلی است که  به صورت همزمان به مشتریان بانک ملت در سراسر کشور ارائه می شود.

بر اساس این گزارش، در راستای مدل بانک بیمه و ایجاد ارزش در سوپرمارکت های مالی و توجه به اصل نوآوری، این طرح نوین در سیستم بانکداری و صنعت بیمه جهت خدمات رسانی به بانوان کشور ارائه شده است. در این طرح که ماحصل ساعت ها تلاش کارشناسان بانک و بیمه می باشد به بانوانی که حداقل 100 میلیون ریال سپرده یک تا پنج ساله داشته باشند بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری و درمان تکمیلی اهدا می شود که دارای پوشش های درمانی، سرمایه فوت و حق بیمه مناسبی است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: