چهارشنبه, 2 آبان 1403 2024,October

معرفی سری اول پیمانکاران برای دریافت ۱۰ میلیون تومان متمم وام مسکن مهر از امروز

24 خرداد 1401
معرفی سری اول پیمانکاران برای دریافت ۱۰ میلیون تومان متمم وام مسکن مهر از امروز

 به گزارش بانک اول سعید غفوری در پاسخ به این پرسش که با توجه به افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از 30 میلیون به 40 میلیون تومان آیا متمم 10 میلیون تومانی به پیمانکاران این طرح در شهر پردیس پرداخت شده است، اظهار کرد: بانک مسکن امروز 35 پیمانکار را در سری اول برای دریافت متمم 10 میلیون تومانی تسهیلات مسکن مهر به دفترخانه‌ها معرفی کرده است.

وی با بیان این‌که وام 10 میلیون تومانی شامل پیمانکارانی می‌شود که پروژه‌های آنها پیشرفت فیزیکی بالا داشته و فعال باشد، تصریح کرد:‌ بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در راستای تکمیل و اتمام واحدهای مسکن مهر در ماه جاری (اسفند95) تمام پیمانکان شارژ مالی می‌شوند.

وی تاکید کرد: برای فعال شدن کارگاه‌ها به برخی پیمانکاران اولتیماتوم داده‌ایم،‌ضمن آن‌که در ایام نوروز 96 نیز برای پیمانکاران شیفت کاری تعیین شده است.

مدیرعامل عمران پردیس بیان کرد:‌ اعضای هیئت مدیره شرکت عمران نیز برای تسریع روند ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر در ایام نوروز حضور خواهند داشت.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات