یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

نگران نباشید،‌یارانه را حذف نمی‌کنیم

24 خرداد 1401
نگران نباشید،‌یارانه را حذف نمی‌کنیم

به گزارش بانک اول به نقل از تسنیم،‌ سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه ای اعلام کرد: بدنبال اشتباه برخی رسانه‌ها در اعلام سایت refahi.ir برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی که بلافاصله سازمان برنامه و بودجه کشور آن را تکذیب کرد، کسانی که از روز گذشته با مراجعه به این سایت سهوا گزینه اهداء یارانه را انتخاب کردند نگران نباشند، یارانه این افراد همچنان برقرار و پرداخت می‌گردد.

بعد از فراهم شدن تمهیدات و تدوین دستورالعمل ثبت نام متقاضیان، مراتب از طریق اطلاعیه رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، طی روزهای اخیر رئیس جمهور از برنامه دولت برای کمک به مردم در شرایط اقتصاد کرونایی خبر داد و اعلام کرد طبق یکی از طرح های حمایتی بناست به خانوارهای یارانه بگیر یک میلیون تومان وام پرداخت شود.

برهمین اساس، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که این وام به سرپرستان خانوار یارانه بگیر با سود 12 درصدی پرداخت خواهد شد؛ البته اقساط وام یک میلیونی بناست از همان یارانه نقدی که ماهانه پرداخت می شود، کسر شود البته بعد از یک وقفه 4 ماهه از زمان واریز وام به حساب یارانه ها.

محمدباقر نوبخت درباره نحوه دریافت این وام گفته بود که متقاضیان باید در سایت ثبت نام کنند که بعد از این اظهارات نوبخت، دو خبرگزاری دولتی از سایت refahi.ir بعنوان سایت ثبت نام وام یک میلیونی نام بردند که همین امر موجب اشتباه بسیاری از مراجعه کنندگان به این سایت شد.

برخی از مردم بعد از اعلام خبر سایت ثبت نام وام یک میلونی،‌ با مراجعه به سایت refahi.ir به‌اشتباه گزینه اهدای یارانه را انتخاب کردند که باتوجه به اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه ها جای نگرانی نیست و یارانه این افراد حذف نمی شود.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها