ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

جزئیات طرح بازنشستگی غیرحضوری بیمه شدگان تامین اجتماعی اعلام شد

24 خرداد 1401
جزئیات طرح بازنشستگی غیرحضوری بیمه شدگان تامین اجتماعی اعلام شد

به گزارش بانک اول، در راستای کاهش مراجعات غیر ضروری، افزایش رضایتمندی مخاطبان و توسعه خدمات غیر حضوری، امکان ارائه درخواست بازنشستگی عادی در سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی فراهم شد.

از ۲۱ اردیبهشت سال جاری امکان ارائه درخواست بازنشستگی عادی، در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی eservices.tamin.ir ایجاد شده و بیمه‌شدگان می‌توانند با ورود به سامانه با کد کاربری و رمز عبور مختص خودشان و از طریق گزینه درخواست بازنشستگی، نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال درخواست اقدام کنند.

 

چنانچه درخواست بازنشستگی خارج از وقت اداره یا ایام تعطیلات توسط بیمه شده ارسال شود ثبت درخواست در سیستم شعبه تامین اجتماعی در اولین روز کاری مورد بررسی صورت می‌گیرد.

 

به محض اعلام سابقه از سوی نامنویسی و حساب‌های انفرادی مراحل بعدی انجام فرایند بازنشستگی به متقاضی اطلاع رسانی می‌شود لذا از بیمه شدگان محترم درخواست می‌شوند پس از ارسال درخواست بازنشستگی غیر حضوری تا اطلاع رسانی بعدی به شعبه تامین اجتماعی مراجعه نکنند و منتظر تماس سازمان تامین اجتماعی باشند.

 

بدیهی است اخذ و کنترل اصل شناسنامه بیمه شده و امضا فرم درخواست بازنشستگی به منظور احراز هویت وی الزامی است.

 

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها