چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

ارسال پیامک وام ۶ میلیون تومانی به ۳۰ هزار تاکسیران تهرانی

24 خرداد 1401
ارسال پیامک وام ۶ میلیون تومانی به ۳۰ هزار تاکسیران تهرانی

به گزارش بانک اول علیرضا قنادان - مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران،   درباره وضعیت فعلی پرداخت تسهیلات وام شش میلیون تومانی به تاکسیرانان، توضیح داد: براساس آخرین پیگیری‌ها، اعطا تسهیلات وام شش میلیون تومانی به تاکسیرانان مرحله به مرحله درحال انجام است. تاکنون این وام برای نخستین گروه از راننده‌ها (دارندگان بیمه تأمین اجتماعی) واریز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای 30هزار تاکسیران پیامک ارسال شده است، افزود: به مرور زمان پیامک برای گروه‌های دیگر ارسال خواهد شد که پس از ارسال پیامک، راننده به سایت کارا مراجعه و ثبت‌نام می‌کند و پس از انتخاب بانک عامل، باید برای دریافت وام به بانک مراجعه ‌کند.

قنادان در ادامه افزود: واریز تسهیلات وام شش میلیون تومانی به تاکسیرانان ادامه دارد. پیامک به تاکسیرانان براساس الویت‌ بندی‌های انجام شده، ارسال می‌شود.

به گفته قنادان، مجری تسهیلات وام شش میلیون تومانی برای مشاغل آسیب دیده که تاکسیرانان نیز شامل آن می‌شوند، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است. اقدامی که سازمان تاکسیرانی تهران انجام داده، پیگیری و ارسال مشخصات تاکسیرانان به وزارت رفاه است.

بنابر اعلام پایگاه خبری شهر، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران درباره تسهیلات وام دو میلیون تومانی دیگر برای تاکسیرانان، گفت: علاوه بر تسهیلات وام شش میلیون تومانی، به چهار هزار نفر از تاکسیرانان که جزو افراد آسیب دیده از کرونا بوده‌اند یا دارای بیماری‌های خاص هستند، وام دو میلیون تومانی پرداخت می‌شود./ایسنا

اخبار مرتبط
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.
افرادی که مایل به دریافت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی با بهره ۲۳ درصدی از بانک ایران زمین هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. همچنین باید اعتبار شغلی آنها به تایید بانک رسیده باشد. ارائه سفته نیز برای دریافت این تسهیلات مورد نیاز است. زمان پرداخت اقساط این وام با توجه به سقف وام و مدت میانگین حساب متغیر بوده و بین ۱۲ یا ۱۸ یا ۲۴ ماه تغییر پیدا خواهد کرد. طی مدت زمان پرداخت اقساط، به اصل سپرده مشتریان یک درصد سود علی الحساب تعلق می‌گیرد.
گاهی به دلایل مختلف متقاضیان نمی‌توانند ضامنی معتبر برای ضمانت وام خود به بانک ارائه دهند. به همین دلیل دریافت وام برای این افراد به مراتب سخت‌تر می‌شود. اما بانک پاسارگاد در یکی از طرح‌های خود، این وام را بدون ضامن در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد .

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها