یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

یارانه نقدی تیر با کسر نخستین قسط وام ۱ میلیون تومانی واریز شد

24 خرداد 1401
یارانه نقدی تیر با کسر نخستین قسط وام ۱ میلیون تومانی واریز شد

به گزارش بانک اول  یارانه نقدی تیرماه ساعت 24 پنج شنبه 19 تیر به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

یارانه نقدی صد و سیزدهمین مرحله مربوط به تیر امسال مشابه مراحل قبل و به ازای هر نفر 455،000 ریال بوده که به همراه افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور ساعت 24:00 روز پنجشنبه 19 تیر1399 به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز و قابل برداشت شده است.

بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی های قبلی انجام شده اقساط تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی از همین ماه از یارانه سرپرستان خانواری که وام 1 میلیون تومانی را دریافت کرده اند کسر شده است./تسنیم

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
بازنشسته تامین اجتماعی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

روح خجالت بکش تو مناظره یادت میاد میگفتی کاری میکنم مردم به این ۴۵ تومان نیاز نداشته باشن . ننگی که تو و دیگران همکارانت برای این مردم گذاشتی پاک شدنی نیست .‌جهانگیری نوک دماغت را ببین از بس که دروغ گفتی همش دونک

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها