ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

ارزش روز سهام عدالت چقدر است +جدول

24 خرداد 1401
ارزش روز سهام عدالت چقدر است +جدول

به گزارش بانک اول در پایان معاملات دیروز بازار سهام، ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با رشدی ۲ درصدی به ۱۹ میلیون و ۲۴۶ هزار تومان رسید. با این حساب ارزش ۳۰ درصد سهام عدالت قابل فروش سهامداران نیز ۵ میلیون و ۷۷۴ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته رشدی ۱۱۸ هزارتومانی داشته است.

رشد ۲ درصدی پورتفوی سهام عدالت در حالی رخ داده است که امروز بازار سهام فت اندکی را نجربه کرده بود.

اخبار مرتبط
ماهیت سرمایه گذاری در بازارهای بورس، با ریسک هایی همراه است و در صورتی می توانید در این بازار سود بگیرید که فعالیت در آن، با شناخت و آگاهی کافی همراه باشد. اگر به دنبال کسب سودآوری بیشتری بوده و روی ماهیانه و قطعی بودن رقم آن در یک ماه، پافشاری ندارید، سودآوری در بازار بورس زمینه بیشتری دارد.
معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۶ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.
در این زمینه امروز (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رضا عیوضلو در نشستی خبری این رخدادها را بررسی و اعلام کرد: به لیست مشکوک افراد با اطلاعات نهانی رسیده‌ایم اما تخلف آنها هنوز ثابت شده نیست.
شاخص کل فرا بورس ایران هم امروز با ۷ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد ایستاد. معامله گران در فرا بورس حدود ۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۵۰ هزار معامله دادوستد کردند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد قاسمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام،خسته نباشید،،میخواستم خواهش کنم از کسی حالا دولت محترم مسؤلان عزیز،،که سهام عدالت 30%کمیته امداد ولایت را حداقل بدن چون دیگه از من که از کار افتاده هستم والان سیزده ساله هنوز پول سهام نگرفتم،،،گفتن بعد تمام شدن مراحل اداری،،،در عرض ده روز پول سی درصد بحساب شما واریز میشود الان چهل روز گذشته که دریغ از یک ریال،من از کسی که میتونه این مطلب به گوش مسؤل واریز سهام عدالت برسونه لطف کنه بگه مددجوی کمیته که دیگه فقیرترین قشر جامعه هست،چرا حداقل پول اونا را واریز نمی کنید تا حداقل به زخم هزار یک مان بزنیم بس کی واریز میشه من که آنقدر امروز فردا کردم خسته شدم،هنوز دولت محترم میگه هرروز ارزش سهام بالا رفت،رفت اما پول گو باید پولی باشه تا ما بگیم آقا دولت محترم مسؤلان دارن پولو واریز میکنن،توراخدا احتیاج داریم خودتان از وضع گرانی آن هم مددجوی کمیته دیگه خبر دارید خدا شاهده الان یک ماه هست یک مرغ نتونستم به خونه بخرم،،،ممنون میشم یا کل مددجوی کمیته که پول ادارات تحت حمایت را واریز کنید،دیگه ازما بدبختر که تو ایران نیست،،لطفان لطفان پول سهام فروخته شده را واریز کنید خیلی خیلی خیلی ممنونم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها