دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی /جزئیات را بخوانید

24 خرداد 1401
خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی /جزئیات را بخوانید

به گزارش بانک اول مصطفی سالاری در گفت وگو با ایسنا ، ضمن اشاره به اعطای تسهیلات پرداختی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و افزایش اعتبار آن در سال جاری افزود: تا سال گذشته این اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان بود که به حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر اعطا می شد و مبلغ آن سه میلیون تومان بود. امسال این اعتبار به ۲۰۰۰ میلیارد تومان و مبلغ وام به پنج میلیون تومان رسیده که بین ۴۰۰ هزار نفر توزیع می شود.

وی افزود: تا کنون شماری از این تسهیلات در دو مرحله پرداخت شده است و مابقی طی سال در مراحلی توزیع خواهد شد. سهمیه استان ها مشخص شده و کانون های استانی اسامی را در اختیار سازمان می گذارند.

درباره وضعیت سرمایه گذاری های اقتصادی سازمان تامین اجتماعی در سال جاری اظهار کرد: طرحی تحت عنوان خروج از بنگاه داری را تدوین کرده و در دستور کار داریم. قرار است با اجرای این طرح که حداکثر یکسال زمان می برد در هیچ شرکتی بیش از ۴۰ درصد سهامدار نباشیم و همچنین در هیچ شرکتی مدیر بنگاه و بنگاه دار نباشیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه این طرح در هیئت مدیره تصویب و برای هیئت امنا ارسال شده است گفت:  از روزی که این طرح در هیئت امنا تصویب و به ما ابلاغ شود متعهدیم که ظرف یکسال کاملا از بنگاه داری خارج شویم و سهام خوب با بازده خوب داشته باشیم و دیگر گرفتار مشغله های شرکت داری و بنگاه داری نباشیم. همانطور که گفته شد در هیچ شرکتی نباید بیش از ۴۰ درصد سهام داشته باشیم.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
ایرانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام این وام تو بوق کرانا کردید کو من تاالان 3باررفتم شعبه بانک رفاه یارو مسول اون شعبه برگشت میگه سرکاری وام کجابوذ تامین اعتبار نشد

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها