ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

هتل صخره ای لاله کندوان تبریز

24 خرداد 1401
هتل صخره ای لاله کندوان تبریز

هتل صخره ای لاله کندوان تبریز

آیا به زندگی غارنشینی یا تجربه آن حتی برای یک‌بار علاقه دارید؟ البته برای بشر درحال‌حاضر تجربه زندگی انسان‌های اولیه کار سختی است. به‌راحتی نمی‌توان با بی‌امکاناتی آن زمان کنار آمد اما خلاقیت در این‌طور مواقع به داد بشر می‌رسد. هتل صخره‌ای لاله کندوان میان هتل های تبریز شاید بتواند کمی زندگی در یک محیط سنگی و در حالت غار را برایتان تداعی کند. می‌گوییم کمی چون امکاناتی که در این هتل وجود دارد، قاعدتا در غار پیدا نمی‌شود؛ اما باز هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد. با ما همراه باشید تا بیشتر با این هتل جذاب آشنا شوید. این هتل را می‌توانید با رزرو هتل تبریز از علی بابا به‌صورت آنلاین انتخاب کرده و اقامت خوشی را تجربه کنید.

معرفی

این هتل در روستای زیبای کندوان و در 60 کیلومتری شهر تبریز قرار داشته و در سال 1386 ساخته شده است. قدمت روستای کندوان به قرن هفت هجری بازمی‌گردد و قصه‌های زیادی را می‌تواند بازگو کند. هتل در دو فاز افتتاح شد که ساخت فاز اول حدودا 10 سال طول کشید و فاز دوم در تابستان سال 1391 به پایان رسید. این هتل سومین هتل صخره‌ای دنیا محسوب می‌شود و همین موضوع باعث شده این هتل یکی از انتخاب‌های صددرصدی بین باقی هتل های تبریز باشد. هتل لاله کندوان با 40 اتاق سنگی طبیعی امکانات یک هتل پنج ستاره را دارد. اتاق‌های هتل به چند دسته اتاق دو تخته دابل، اتاق دو تخته دابل با جکوزی، اتاق دو تخته توئین، سوئیت چهارنفره با جکوزی، سوئیت رویال دو خوابه چهار نفره با جکوزی و سوئیت امپریال پنج نفره تقسیم می‌شود. این هتل به بعضی از دیدنی‌های تفریحی و تاریخی و مراکز خرید دسترسی تقریبا نزدیکی دارند. مرکز خرید جواهر، موزه آذربایجان، رستوران دریایی بالیق، رستوران سنتی شهریار، مجتمع تجاری برج بلور، موزه قاجار، مقبره شاعران تبریز، خانه مشروطه، ارگ علیشاه، پارک تاریخی تفریحی ائل گلی، کاخ موزه شهرداری، بازار تبریز، مسجد جامع، برج آتش‌نشانی و برج خلعت‌پوشان مسافتی حدود 60 کیلومتر با این هتل صخره‌ای فاصله دارند.

امکانات هتل صخره‌ای لاله

 این هتل با معماری خیره‌کننده خود در دل صخره‌های طبیعی قرار دارد و به‌دلیل قرارگیری در همین منطقه فاقد آسانسور یا بالابر است و به‌همین دلیل برای افرادی که با پیاده‌روی و بالا رفتن از پله‌ها مشکل دارند، مناسب نیست. این افراد ممکن است برای رفت‌وآمد به این هتل اذیت شوند؛ زیرا نزدیک‌ترین واحد 40 پله و دورترین واحد 170 پله دارد. میهمانان می‌توانند از آلاچیق‌های موجود در محوطه استفاده کنند؛ چون به‌دلیل معماری خاص هتل لابی وجود ندارد. امکانات رفاهی خوبی در هتل موجود است که اقامتی رویایی را برای شما رقم خواهد زد؛ امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی، جکوزی، اینترنت، لاندری، کافی‌شاپ با ظرفیت 30 نفر، مینی‌بار، رستوران با ظرفیت 120 نفر، سالن کنفرانس با ظرفیت 40 نفر، صندوق امانات، تاکسی سرویس، روم‌سرویس، پارکینگ با ظرفیت 16 خودرو به‌صورت رایگان، صبحانه، آب رایگان، فضای سبز، خدمات تور، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، پذیرش 24 ساعته و... در هتل وجود دارد که میان هتل های تبریز اقامتی خوش را برای شما رقم خواهد زد. با رزرو هتل تبریز این هتل را از بین هتل های تبریز انتخاب و سفری خوش را تجربه کنید. هتل انواع و اقسام غذاهای محلی را با مواد تازه تهیه کرده و شما می‌توانید در رستوران هتل طعم این غذاهای باکیفیت را بچشید.

آب‌وهوای کندوان

آب‌وهوای روستای کندوان کوهستانی و ییلاقی است؛ به‌همین دلیل نیازی به سیستم سرمایش در فصول گرم سال نیست. در فصول سرد سال نیز گرمایش اتاق‌ها از طریق کف انجام می‌شود. برخی از خانه‌های کله‌قندی و صخره‌ای هتل جکوزی دارند که با آب معدنی این روستا که همان آب لوله‌کشی هتل است، پر می‌شود. بهترین آب معدنی ایران، آب معدنی کندوان است که برای امراض کلیوی بسیار مفید به‌نظر می‌رسد. علاوه‌براین امکانات، پرسنل مجرب و مسلط به زبان انگلیسی باعث می‌شوند تا گردشگر به‌راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. اگر طبیعت‌گرد هستید یا علاقه به عکاسی دارید، این هتل بهترین انتخاب برای شما است. پس با رزرو هتل تبریز این هتل را انتخاب کرده و یک تجربه جدید و جذاب داشته باشید. جنس تجربه‌ای را که در این هتل دارید، در هیچ هتل دیگری نمی‌توانید تجربه کنید.

قوانین هتل

  • سرویس اضافه به‌صورت تخت‌تاشو است.

  • ساعت ورود مسافرین 15:00 و خروج در ساعت 13:00 انجام می‌شود.

  • اقامت برای کودکان زیر هفت سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس رایگان است.

  • پذیرش بانوان با ارائه مدارک شناسایی معتبر ممکن بوده و پذیرش صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر می‌شود.

آدرس

استان آذربایجان شرقی، شهر اسکو، اسکو، دهکده توریستی کندوان، هتل صخره‌ای کندوان تبریز

دسترسی به هتل صخره‌ای لاله کندوان

برای رسیدن به روستای کندوان تبریز باید ابتدا از تبریز به‌سمت اسکو راه بیفتید و سپس به‌سمت روستای کندوان بروید. هتل دقیقا ابتدای روستا قرار گرفته است.

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات