جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

ابتلای ۳۹ دانش آموز به کرونا در یک شهر لرستان

24 خرداد 1401
ابتلای ۳۹ دانش آموز به کرونا در یک شهر لرستان

به گزارش بانک اول سرپرست فرمانداری سلسله با اشاره به ابتلای ۳۹ دانش آموز این شهرستان به کرونا گفت: مدارس الشتر و فیروز آباد تا اول مهر ماه تعطیل هستند.

افشین ترکارانی گفت: ۳۹ دانش آموز این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

وی گفت: از ۱۵ شهریور تا دیروز ۳۹ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان سلسله به بیماری کرونا مبتلا شدند.

سرپرست فرمانداری سلسله با بیان اینکه در روز‌های ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه ۱۸ دانش آموز در این شهرستان کرونایی شدند، افزود: بیشترین آمار مبتلایان در بین دانش آموزان مربوط به مقطع ابتدایی است.

ترکارانی تصریح کرد: دانش آموزان مبتلا شده بین ۷ تا ۱۷ سال سن دارند و همه دانش آموزان مبتلا به کرونا در شهرستان سلسله جز کسانی بودند که مدرسه رفته اند./فرارو

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها