شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

غذاهای سالمی که برای بدن شما فوق العاده ضرر دارند!!

24 خرداد 1401
غذاهای سالمی که برای بدن شما فوق العاده ضرر دارند!!

به گزارش بانک اول بسیاری از غذاهایی که می شناسیم دارای فواید فوق لعاده ای برای بدن هستند و می توانند شما را از بیماری ها محافظت کنند. اما تا به حال به این مطلب برخورد کرده اید که برخی مواد غذایی فوق العاده سالم برای شما ضرر دارند؟

بیاید به یک نکته قدیمی اشاره کنیم که هر ماده ای به میزان کم می تواند به عنوان دارو باشد در نتیجه مصرف زیاد برخی مواد غذایی می تواند به شما آسیب بزند درحالی که مقدار کم آن بسیار مفید و سالم است.

اما در ادامه 8 ماده غذایی فوق العاده سالم را به شما معرفی می کنیم که اگر مقدار زیادی از آن ها را مصرف کنید می توانند به بدن شما آسیب بزنند.

امگا3 و روغن ماهی

ماهی تن ( تازه و کنسرو شده)

دارچین

جوز هندی

قهوه

جگر

سبزیجاتی مانند کلم و کاهو

آجیل برزیلی

اخبار مرتبط
، ۸ نوع سبزی مفید برای حال دیابتی‌های نوع دو شامل موارد زیر است:
اولین نفر در این لیست جف اردمن، بنیان‌گذار گروه Erdmann است. او با سابقه‌ای درخشان، راه‌حل‌های منحصر به فردی را برای ثروتمندان ارائه می‌دهد. او تنها مشاوری است که به مدت شش سال متوالی ۲۰۲۱- ۲۰۱۶ نفر شماره ۱ در فهرست “مشاوران ثروت برتر آمریکا” فوربس بوده است. جف باتکیه‌بر تجربه گسترده خود راه‌حل‌های استراتژیک شخصی‌سازی‌شده‌ای را برای رفع نیازهای پیچیده افراد ثروتمند ارائه می‌دهد.
مسمومیت غذایی را که ممکن است ناشی از خوردن یک غذای ناسالم در بیرون از خانه باشد، می‌توان با چند راهکار خانگی برطرف کرد.
متخصصان می‌گویند زنانی که برنامه خواب مرتبی دارند قادرند بیشتر وزن کم کنند. علاوه بر این اگر شب‌ها زودتر بخوابید، زمان کمتری برای خوردن دارید که به شما کمک می‌کند در شب کالری زیادی دریافت نکنید. به گفته متخصصان هرچه بیشتر بمانید بیشتر کالری دریافت می‌کنید و ممکن است بهترین راه برای کاهش کالری دریافتی، زودتر خوابیدن باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها