یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

این علائم را درباره ریه های خود جدی بگیرید و به پزشک مراجعه کنید

24 خرداد 1401
این علائم را درباره ریه های خود جدی بگیرید و به پزشک مراجعه کنید

به گزارش بانک اول زندگی ما توسط اکسیژنی که به ریه هایمان وارد می کنیم و دی اکسید کربنی که خارج می کنیم ادامه پیدا می کند و یک امر ضروری برای زنده ماندن است. در نتیجه وجود ریه ها در بدن ما و سالم بودن و فعالیت درست آن ها در زندگی بسیار اهمیت دارد.

در نتیجه بهتر است علائمی را که هشدار می دهند که ریه ها در حال از کار افتادن هستند را بشناسیم. اکسیژن باید از ریه ها وارد خون شود تا بافت ها و اندام های ما به درستی کار کنند.

نارسایی تنفسی می تواند به آرامی ایجاد شد و علائمی را از خود نشان دهد. اما می تواند به صورت حاد ایجاد شود و به سرعت و بدون هیچ علامتی رخ دهد.

در نظر داشته باشید شما با آشنایی نسبت به علائم بیماری نارسایی ریه ها می توانید برای درمان هرچه زودتر عمل کنید و مانع از وخیم تر شدن این بیماری در خود و عزیزانتان شوید.

 

علائم از کار افتادن ریه ها:

کم انرژی شدن

سرفه های مداوم

کاهش وزن بی دلیل

گیج و مبهوت بودن

سخت نفس کشیدن

درد ناحیه قفسه سینه

خاکستری شدن پوست

خس خس موقع نفس کشیدن

اخبار مرتبط
. غذاهای لبنی مانند شیر، ماست و پنیر نه تنها منبع غنی کلسیم تقویت کننده استخوان هستند، بلکه پروتئین مورد نیاز بدن را نیز فراهم می‌کنند. اما آیا همه منابع کلسیم در فراورده‌های لبنی خلاصه می‌شود؟
، ۸ نوع سبزی مفید برای حال دیابتی‌های نوع دو شامل موارد زیر است:
اولین نفر در این لیست جف اردمن، بنیان‌گذار گروه Erdmann است. او با سابقه‌ای درخشان، راه‌حل‌های منحصر به فردی را برای ثروتمندان ارائه می‌دهد. او تنها مشاوری است که به مدت شش سال متوالی ۲۰۲۱- ۲۰۱۶ نفر شماره ۱ در فهرست “مشاوران ثروت برتر آمریکا” فوربس بوده است. جف باتکیه‌بر تجربه گسترده خود راه‌حل‌های استراتژیک شخصی‌سازی‌شده‌ای را برای رفع نیازهای پیچیده افراد ثروتمند ارائه می‌دهد.
مسمومیت غذایی را که ممکن است ناشی از خوردن یک غذای ناسالم در بیرون از خانه باشد، می‌توان با چند راهکار خانگی برطرف کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها