دوشنبه, 26 شهریور 1403 2024,September

با این خوراکی ها قند خون پایین خود را سریع بالا ببرید

24 خرداد 1401
 با این خوراکی ها قند خون پایین خود را سریع بالا ببرید

با این خوراکی ها قند خون پایین خود را سریع بالا ببرید

به گزارش بانک اول قند خون پایین که به عنوان افت قند خون نیز شناخته می شود در همه افراد امکان دارد که بروز کند اما در افراد دیابتی متفاوت است. این اتفاق به طور عمده در موقعیت های استرس زا و یا مصرف برخی مواد غذایی سرد اتفاق می افتد. به طور کلی درمان های خانگی شناخته شده ای مانند مصرف عرقیجات گیاهی، نمک و مواد قندی برای بازگرداندن قند خون توصیه می شود اما در موارد فرد نیاز به خوراکی های مفید تری برای کنترل قندخون خود دارد.

علائم افت قند خون گاهی می تواند با علائم قند خون بالا نیز اشتباه گرفته شود در نتیجه شما باید حتما قند خون خود را کنترل کنید علائم افت قند خون عبارتند از:

خستگی

افزایش اشتها

تهوع

سردرد

تاری دید

عدم توانایی تمرکز

رنگ پریدگی صورت

تعریق

شما برای درمان قند خون پایین کربوهیدرات های سریع الاثر می خواهید: قندهای ساده با فیبر کم و بدون فیبر. همچنین باید از غذاهای پرچرب در زمان افت قند خون خودداری کنید. هدف اصلی این غذاها درمان قند خون پایین نیست بلکه هدف اصلی افزایش سریع قند خون شما است.

1.کره بادام زمینی کاملاً طبیعی و بدون شکر اضافه شده

2.کره بادام زمینی و کراکر

3. کشمش

4. خرما

5. سیب

6. موز

7. انگور

8. آناناس

9.شربت عسل

10. آب انگور 100 درصد طبیعی

اخبار مرتبط
اعداد سلامتی به اعدادی گفته می‌شود که سلامت بدن را از نظر فشار خون، ضربان قلب، سطح کلسترول خون، وزن، تری‌گلیسیرید و کالری مورد نیاز بدن مورد سنجش قرار می‌دهند. درواقع اعداد سلامتی شامل اعداد کاهش وزن تا مراقبت از قلب هستند که دانستن و کنترل آنها کمک بزرگی به حفظ سلامت ما می‌کند.
اگر درمان سکته مغزی در زمان طلایی که بین ۳ تا ۶ ساعت است، انجام شود، ۳۰ درصد بیماران بدون هیچ پیامد ناگواری بهبود می‌یابند. اما اگر زمان طلایی بگذرد، یا مرگ در انتظار فرد خواهد بود و یا آسیب دائمی مغز.
سازمان غذا و دارو اسامی ۷ خوراکی را که در بازار بدون مجوزهای بهداشتی به فروش می‌رسند، اعلام کرد.
: زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوانزا از نیمه شهریور آغاز و تزریق آن بیشتر به سالمندان، زنان باردار و افراد با ضعف ایمنی توصیه می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات