جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

مصرف این موز در عرض ۲ ساعت شما را می‌کُشد!

24 خرداد 1401
مصرف این موز در عرض ۲ ساعت شما را می‌کُشد!

به گزارش بانک اول، به نقل از اوقات الشام، افراد بسیاری موز را دوست دارند و به دلیل فواید زیادی که دارد آن را یک وعده غذایی می‌دانند؛ اما نوعی موز وجود دارد که ظرف دو ساعت پس از خوردن آن شما را از بین می‌برد.

یک نوع موز وجود داد که در صورت بروز علائم کشنده و دستکم گرفتن آن، می‌تواند طی دو ساعت از زمان مصرف منجر به مرگ شود.

اگر موز در معرض ترشحات نوع خطرناکی از عنکبوت‌ها معروف به "عنکبوت موز" قرار گیرد، سمی و کشنده خواهد بود. این نوع عنکبوت میوه موز را در رژیم غذایی خود گنجانده و تار‌های خود را روی آن می‌تند.

 

از خوردن این نوع موز کشنده پرهیز کنید

 

عامل کشنده بودن این کار عنکبوت، لکه‌های سیاه برجسته‌ای است که تار عنکبوت را احاطه کرده و حاوی سم هستند.

به محض اینکه انسان این موز مسموم را مصرف کند، در صورت عدم درمان به موقع، تنها پس از دو ساعت می‌تواند زندگی او پایان یافته و بمیرد.

اخبار مرتبط
دو نوع بیماری کبد چرب وجود دارد؛ الکلی و غیرالکلی. بیماری کبد چرب، سلامتی افراد زیادی را تحت تأثیر قرار داده است و یکی از علل اصلی نارسایی کبد به شمار می‌رود. بیماری کبد چرب غیرالکلی بیشتر افرادی را درگیر می‌کند که چاق هستند، سبک زندگی غیرفعالی دارند و مقدار زیادی مواد غذایی فرآوری شده مصرف می‌کنند.
جدیدترین یافته‌های محققان ثابت کرده است که به یاد آوردن خاطرات یا تمرکز، هر دو با کمبود یک ویتامین حیاتی مرتبط هستند.
ویتامین C یک آنتی اکسیدان ضروری برای سلامت سیستم ایمنی است. ویتامین B-۱۲ به حفظ سیستم عصبی و تشکیل گلبول‌های قرمز کمک می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که مصرف همزمان این دو مکمل ممکن است میزان ویتامین B-۱۲ دریافتی را در بدن کاهش دهد
در مورد کنسرو‌هایی که یک طرف آنها برآمده شده است چنانچه با سوراخ کردن قوطی مقدار زیادی گاز خارج شود دلیل بر فاسد بودن محتوی قوطی است. باید توجه داشت که موقع باز کردن قوطی‌های سالم، مقدار ناچیزی هوا به داخل آنها کشیده می‌شود که نباید آن را با خروج گاز اشتباه کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
برنا ناصری نیا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اوه اوه

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها