شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

آخرین قیمت انواع سکه در بازار (۹۹/۱۰/۲۷)

24 خرداد 1401
آخرین قیمت انواع سکه در بازار (۹۹/۱۰/۲۷)

به گزارش بانک اول قیمت‌سکهامامی، نیم‌سکه و ربع سکه امروز کاهش یافت.

 

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به ۱۰,۲۰۰,۰۰۰ (ده میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۳.۹۳ درصدی داشته است.

 

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه، امروز به ۵,۵۵۰,۰۰۰ (پنج میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۵.۴۱ درصدی داشته است

 

آخرین نرخ ربع سکه

ربع سکه امروز با کاهش ۱۱.۴۲ درصدی، از ۳,۹۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد هزار) تومان به ۳,۵۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و پانصد هزار) تومان رسید

 

قیمت سکه گرمی امروز

در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۷۰۰۰۰ تومان کاهش، ۲,۱۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و یکصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

 

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

قیمت دلاردر بازار آزاد، امروز به ۲۲,۸۰۰ (بیست و دو هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۴.۶۱ درصدی داشته است

 

آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

یورو در بازارآزاد امروز با کاهش ۲.۰۴ درصدی، از ۲۸,۸۸۹ (بیست و هشت هزار و هشتصد و هشتاد و نه ) تومان به ۲۸,۳۱۳ (بیست و هشت هزار و سیصد و سیزده ) تومان رسید.

اخبار مرتبط
شروع جلسه حراج راس ساعت 12 است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت 12 الی 15 خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت 15 تا 17همان روز است و ساعت 17 نیز نتایج حراج اعلام می شود.
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: فعالان حوزه طلا و و جواهر به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان و جامع تجارت الزامی ندارند و ثبت در یکی از این سامانه ها کافی است.
امروز قیمت طلا در جریان معاملات بازار شیب صعودی را تجربه کرد، قیمت سکه امامی به ۴۱,۷۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۷ درصدی داشته است.
بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها