یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش بینی قیمت طلا تا فردا ۲بهمن/ سکه به نیمه کانال ۱۰میلیون تومان رسید

24 خرداد 1401
پیش بینی قیمت طلا تا فردا ۲بهمن/ سکه به نیمه کانال ۱۰میلیون تومان رسید

به گزارش بانک اول محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادانلاین  با اشاره به افزایش قیمت‌ها در بازارطلا  درباره علت آن توضیح داد: امروز ارزش اونس جهانی حدود ۱۶دلار افزایش یافته و دلار هم به کانال ۲۲هزار تومان بازگشته است و این دو عامل باعث شده قیمت سکه طلا  افزایش یابد.

به گفته کشتی‌آرای، امروز در راستای این روند صعودی طلا مجددا به کانال یک میلیون و سکه به ۱۰میلیون تومان ورود کرد ولی با توجه به تعادلی که در تقاضا به وجود آمده حباب سکه از یک میلیون به ۴۲۰هزار تومان کاهش یافت.

او تصریح کرد: اگر حباب سکه پایین نمی‌آمد قیمت سکه امامی تا ۱۱میلیون تومان هم پیشروی می‌کرد اما تجربه نشان داده که هر زمان قیمت طلا و سکه افزایش می‌یابد تقاضا هم بیشتر شده و داد‌و‌ستد‌ها رونق می‌گیرد.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا با پیش‌بینی قیمت‌ها تا پایان هفته گفت: اگر روند اونس جهانی و دلار همچنان صعودی باشد، نمی‌توان انتظار داشت که قیمت طلا و سکه کاهش یابد.

قیمت طلا و سکه ۱بهمن ماه۹۹

کشتی‌آرای با اشاره به قیمت‌های امروز بیان کرد: امروز قیمت هر قطعه سکه امامی با حدود ۵۰۰هزار تومان افزایش در مقایسه با دیروز به ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار و بهای سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون تومان رسید.

این فعال بازار طلا افزود: قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۶۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۶۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۰۰هزار تومان است؛ همچنین امروز قیمت هر مثقال طلا چهار میلیون و ۴۴۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۲۵هزار تومان اعلام شد.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها