جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

قیمت نقره به بالاترین رقم طی ۵ ماه اخیر رسید

24 خرداد 1401
قیمت نقره به بالاترین رقم طی ۵ ماه اخیر رسید

به گزارش بانک اول قیمت نقره روز دوشنبه به بالاترین سطح خود در پنج ماه گذشته رسید و تعداد شرکت های کوچک استخراج نقره در استرالیا افزایش یافت.

این امر پس از فراخوان رسانه های اجتماعی برای خرید این فلز و تقلید از هیجانی که باعث شده قیمت سهام "گیم استاپ" طی دو هفته 1500 درصد افزایش یابد، صورت گرفت.

قیمت هر اونس نقره در معاملات نقدی با افزایش 7.4 درصدی به 28.99 دلار آمریکا رسید که بالاترین میزان از اواسط ماه آگوست محسوب می شود.

بر اساس این گزارش، سهام تعداد معدودی از شرکتهای معدنی مانند Argent Minerals ، Boab Metals و Investigator Resources بیش از 15 درصد جهش داشته است.

وب سایت های فروش سکه نقره نیز از تقاضای بی سابقه و تاخیر قابل توجهی در تحویل شمش نقره خبر دادند

این تحولات آخرین نمونه از خرید دسته جمعی معامله گران طی یک زمان کوتاه به ویژه معامله گران سهام و دارایی های پرریسک دیگری است که ضرر زیادی را برای سرمایه گذاران عمده به دنبال داشت.

قیمت نقره از زمان تعطیلی روز چهارشنبه و همزمان با انتشار پیام هایی در انجمن های اینترنتی مانند سایت "ردیت" که کاربران را به خرید این فلز ترغیب کرد، 15 درصد افزایش یافته است.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها